The Travel TAG

7:12 am

Image and video hosting by TinyPic
1. Unde ai zburat prima data cu avionul?
In Irlanda. Totusi, prima incercare a fost un fail fiindca zborul se anulase din cauza ninsorii, iar eu m-am pus pe plans fix in aeroport. Dar tot am zburat acolo, la cateva zile dupa.

2. Numeste trei lucruri esentiale pentru tine atunci cand calatoresti.

Aparat foto, muzica pe telefon sau mp3/mp4/etc si o carte. 

3. Cu cine ai vrea sa calatoresti?

Cu familia, iubitul sau prietenii.

4. Ce loc din avion preferi: culoar, mijloc, geam?

Geam, ca sa fac poze.

5. Cum "pierzi timpul" atunci cand calatoresti?

De aici inteleg "cum pierd timpul in masina, avion, etc". Pai de obicei ascult muzica si admir privelistea, citesc sau ma joc Mahjong pe tableta.

6. Numeste cateva tari prin care ai calatorit.

Irlanda, Italia, Franta, Germania, Suedia, Irlanda de Nord, etc. Am pe telefon o aplicatie in care mi-am bifat tarile pe care mi le amintesc.

7. Care dintre acestea e preferata ta?

Cred ca am doua preferate: pe blog nu am lasat sa se vada dar sunt obsedata de Irlanda. De exemplu la facultate, la cursul de civilizatie engleza, de cate ori vedeam scris "Irlanda", desenam cate o inimioara langa. Am pana si steagul Irlandei in camera si un numar vechi de inmatriculare (nu intrebati de ce). Si pe locul doi ar fi Italia, unde am stat o luna jumate. Inainte sa ajung acolo, uram atat tara cat si limba, iar acum.. cred ca as putea sa locuiesc acolo.

8. Cu ce mijloc de transport iti place sa calatoresti?

Ciudat dar cel mai mult imi place cu masina, apoi cu avionul si in final, cu autocarul. Legat de masina, mama mi-a zis "Pai ti-a placut pentru ca nu ai condus tu!". Ei, lasa ca o sa conduc acum!
Si in ceea ce priveste autocarul, sa nu va ganditi ca plec asa singura de nebuna. Vara trecuta am plecat intr-un turneu in Italia, cu niste persoane minunate cu care mi-a facut placere sa calatoresc. A fost de vis si asta e motivul pentru care imi place autocarul si as mai pleca, dar doar in turnee - asa nu. 
A, si imi place si cu vaporul. Aveam vreo 7-8 ani si stiu ca m-am jucat la o chestie (asa ceva:) si am castigat bani insa nu destui - voiam sa imi cumpar o papusa Barbie. In final i-am pierdut pe toti si inca ma gandesc la papusa aia..

9. Numeste un loc unde ai vrea sa te intorci, din cele deja vizitate.

Dublin. De fapt, oriunde in Irlanda, Italia sau Suedia. Si m-as intoarce si la Paris sau la parcul de distractii Astérix, care se afla la 35 km de Paris.

10. Exista un loc unde nu ai mai vrea sa te intorci?

Mi-e frica la Napoli dar cred ca m-as intoarce si acolo pana la urma.

11. Ai ceva patanii interesante din categoria "m-am pierdut"?

Nu am si chiar ma bucur ca nu m-am pierdut vreodata.

12. Unde ai calatori special pentru mancare?

Cred ca in Turcia.

13. Care e urmatoarea ta destinatie?

Italia si apoi Franta - acum in august, cu masina yey.

14. Cum iti place sa iti structurezi calatoria?

Nu o structurez in niciun fel. Nu prea planuiesc ce sa fac si cand.

15. In ce tari ti-ar placea sa calatoresti? 

Turcia, SUA, Australia si Japonia.

Si gata cu intrebarile. Daca v-a placut tag-ul, puteti sa lasati si voi raspunsurile la intrebari intr-un comentariu. Mi-ar face placere sa le citesc.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe