Review: Cosmetic Plant crema contur ochi Q10 si ceai verde

6:45 pm

Image and video hosting by TinyPic
Hei, fetelor! Azi vin cu un nou review pentru voi: crema contur pentru ochi cu Q10, ceai verde si complex mineral energizant de la Cosmetic Plant.
Pana sa o cumpar pe aceasta, nu mai folosisem o crema exclusiv pentru zona ochilor insa dorinta de a folosi ceva pentru ingrijirea pielii din acea zona m-a impins catre multe review-uri. Si asa am dat peste brand-ul Cosmetic Plant, a carei crema e apreciata de fetele din blogosfera.
Image and video hosting by TinyPic
Pe cutiuta (care de altfel imi place mult) scrie asa: "Formulata pentru a asigura o ingrijire optima a pielii din jurul ochilor, crema contur ochi Q10 si ceai verde imbogatita cu un complex mineral energizant, lupta impotriva imbatranirii premature si imbunatateste oxigenarea si metabolismul energetic celular. Combinatia eficienta de coenzima Q10, ingrediente naturale (ulei din germeni de grau, ulei din samburi de struguri, ulei de migdale, extract de ceai verde), vitamine (A, E si B5), impreuna cu activul de hidratare si filtrul mineral, asigura protectie, hidratare si fermitate pielii."
De fapt am mai taiat din prezentarea cremei pentru ca era plictisitoate si n-am inteles mai nimic. Iar acum sa incep review-ul propriu-zis.

Nu vreau sa va innebunesc cu ingredientele si probabil ca multe dintre voi nu va pricepeti sa descifrati lista (eu una sunt total pe langa), insa am cautat fiecare ingredient si majoritatea sunt bune si foarte bune, cu exceptia celor doua (care apar la sfarsitul listei): Sodium Hydroxide si BHT - primul e un iritant, iar despre al doilea am citit ca poate avea proprietati cancerigene insa aici nu e cazul fiindca este folosit in cantitati foarte mici. Pe cutiuta mai scrie: fara parfum, 0% parabeni, 0% coloranti. Bun! Deci la capitolul ingrediente sta bine, imi place.
Image and video hosting by TinyPic
Recipientul (sau sticluta) are 30 ml de produs - deci se va consuma greu. Fiind vorba de o zona mica, nu e nevoie de o cantitate mare de produs insa nu trebuie depasit termenul de 6 luni de la deschidere. Eu folosesc crema de aproape 4 luni si mai am jumatate din cantitate; asta inseamna ca trebuie sa ma cam grabesc sa o termin dar va spun sincer, au fost rare datile in care nu am folosit-o.

Sticluta e foarte rezistenta (am scapat-o pe gresie de N ori si e intacta), iar capacelul e dintr-un plastic tare. Dozarea produsului se face in mod igienic si foarte simplu, sticluta fiind prevazuta cu o pompita care se poate scoate cu usurinta. Deci si la capitolul ambalaj si design imi place; si chiar mult! Dupa parerea mea, produsul pare mai scump decat e de fapt - in jur de 15 lei dar eu am luat-o la reducere din DM, cu 11.49 lei. Nu va mai zic ce culoare are crema pentru ca e ceva observabil. Si sa trecem la alte aspecte acum.
Image and video hosting by TinyPic
Despre faptul ca lupta impotriva imbatranirii premature nu am nimic de zis (nu am riduri) insa pot sa spun ca asupra cearcanelor nu a avut niciun efect. E potrivita tenului normal si mixt, iar varsta recomandata de Cosmetic Plant in vederea folosirii ei este intre 30-55 de ani - aici nu sunt de acord. Mie una mi se pare o crema potrivita pentru fetele ce au intre 20-30 de ani.

Desi pe cutiuta scrie ca nu are parfum, l-a inceput avea un miros prea puternic si m-a deranjat foarte tare insa acum m-am obisnuit si aproape ca nu-l mai simt. O aplic cam zilnic, dimineata si seara. E light si intra super repede in piele. Pe deasupra, hidrateaza foarte bine si, datorita si faptului ca nu mi-a iritat niciodata ochii, o recomand cu drag!

Voi ce ziceti de ea? Ati incercat-o?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe