Review: Gerovital Plant Stop Acnee crema ultra-activa

1:13 pm

Image and video hosting by TinyPic
Intai trebuie sa va spun ca acesta e primul meu review, asa ca trebuie sa fiti ingaduitoare cu mine. Aveam planuit de mult timp sa ma apuc si de review-uri si din pacate aveam proasta preconceptie cum ca ma voi apuca doar atunci cand review-urile mele vor fi foarte bine puse la punct.. adica perfecte. Apoi mi-am dat seama ca nu pot invata sa fac ceva bine daca nu incerc. Asa ca iata-ma! 

Bun. V-am mai spus de cateva ori ca imi place gelul spumant purifiant de la Gerovital Plant, din gama Stop Acnee. Nu m-a scapat el de toate cosurile insa a ameliorat aspectul tenului meu, iar asta m-a facut sa am incredere in gama Stop Acnee, mai ales ca apartine unei firme romanesti. De ce inca laud gelul?! Review-ul e dedicat unui alt produs, din aceeasi gama: crema ultra-activa, care promite sa corecteze imperfectiunile tenului acneic, avand si actiune calmanta, cicatrizanta.
Nici nu stiu cum si cu ce sa incep. Nu vreau sa fac review-uri sub forma de tabele si nici sa scriu cate 5000 de cuvinte. Review-urile mele vor fi concise si sincere. Strict parerea mea, chiar daca asta inseamna sa laud un produs sau sa ii fac o reclama proasta.

Incep, acum chiar incep! Crema ultra-activa Gerovital Plant se lauda cum ca trateaza strict punctele acneice si comedoanele. Cica acidul lactic indeparteaza celulele moarte din stratul cornos, eliberand porii si facilitand actiunea celorlalte principii active. Irgasanul (un antimicrobian), extractul antiacneic si Sulful actioneaza in profunzime, iar extractul de Boswellia Serrata (un arbore a carui rasina are efect antiinflamator) calmeaza pielea si ajuta la cicatrizarea leziunilor, rezultatul fiind un ten neted, fara puncte acneice.
Image and video hosting by TinyPic
Crema se prezinta intr-un tubulet de 15 ml si trebuie folosita inainte de implinirea a 12 luni de la deschidere. Cred ca oricine s-ar incadra in cele 12 luni, nu? Acest tubulet e prevazut cu un mic orificiu care, dupa parerea mea, e perfect pentru dozarea cantitatii dorite de produs si procedeul e si igienic. Crema e de culoare alba si are un miros mentolat - oricum imi place; miroase asa fresh. Nu e grasa, intra rapid in piele si atunci cand am folosit-o pe o suprafata mai mare a tenului, am observat ca mi l-a lasat mat (avand in vedere ca eu am ten mixt-gras, cu aspect lucios pe ici-colo). Pretul ei variaza si in functie de magazinul de la care o cumperi, faci o afacere mai mult sau mai putin buna. Eu am dat 10 lei pe ea si am luat-o din Kaufland.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
UTILIZARE: Se foloseste seara, dupa curatarea prealabila a tenului. Se aplica in strat de 2-3 mm pe zonele afectate si se lasa sa actioneze peste noapte sau cel putin 60 de minute, apoi se indeparteaza cu un disc cosmetic. Se poate folosi si dimineata sau in timpul zilei; in acest caz se aplica in strat subtire si se maseaza usor pana la absorbtia in piele. 
Am folosit-o asa cum era indicat pe cutiuta; cateodata seara, cateodata dimineata ca sa vad daca rezultatele difera. Dupa ce o aplicam, simteam mici piscaturi si simteam asa o senzatie racoroasa. Cand o foloseam seara si o lasam peste noapte, dimineata era tot acolo, insa uscata. Partea buna e ca nu aveam surpriza sa gasesc prin pat bucatele de crema uscata, iar partea mai putin buna e ca trebuia sa apas cat de cat pe cosuri ca sa o curat si va dati seama ca unele erau dureroase. 

Si gata! Nu mai bat campii! In afara de faptul ca are o consistenta placuta, intra rapid in piele si lasa tenul mat, in ceea ce priveste cosurile, rezultatele au intarziat sa apara. Sincer sa va spun, imi pare rau ca nu a avut niciun efect pentru ca acest lucru ma face sa nu mai vreau sa incerc si celelalte produse din gama Stop Acnee. Asta cu exceptia gelului spumant purifiant, despre care v-am spus mai sus; mult mai sus. Si vad ca intentia mea de a nu face un review lung si plictisitor a esuat. Poate ma ajutati si voi si imi spuneti daca vreti sa zic mai repede daca un anumit produs imi place sau nu, sau daca aveti chef sa vorbesc aiurea. Cum fac acum. Deci ma opresc.

P.S. Asta a fost strict parerea mea dar asta nu inseamna ca pentru voi crema nu are efecte bune. 

Voi ce ziceti despre crema? Voua v-a priit?

Kisses,


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe