Favoritele lunii: iulie 2015

7:30 pm

Image and video hosting by TinyPic
Hei! Pentru ca am ratat sansa de a va arata favoritele lunii trecute, azi vin (mai devreme) cu favoritele acestei luni. Nu sunt multe produse dar poate va starnesc curiozitatea cu ele si va conving sa le cumparati. In plus, luna aceasta va recomand si o carte.. si inca ceva, asa ca un bonus. Deci, incepem?

1. Farmec Natural demachiant pentru ochi si buze cu argan

Un demachiant bifazic pe care l-am laudat intr-un haul si care a aparut si in postarea cu favoritele lunii decembrie. Eu ma loveam mai mereu de problema "iritatie" insa el nu mi-a facut niciodata surprize. Cam lasa o pelicula uleioasa dar nu e ceva care sa deranjeze si in plus, e ieftin (9 lei) si se consuma greu. Ce sa mai, e demachiantul meu preferat! Deci in caz ca aveti ochii putin mai sensibili, vi-l recomand cu mare drag. Sau chiar daca nu ii aveti sensibili, eu tot vi-l recomand!
2. Vaseline Lip Therapy Rosy Lips
Martea trecuta v-am vorbit despre vaselina Rosy Lips (aicisi nu stiu cum sa o mai laud acum. Poate sa va spun ca are mai multe intrebuintari si nu e folosita strict pentru hidratarea buzelor. De exemplu, poate fi folosita si pentru hidratarea mainilor si a calcaielor sau ca ingredient pentru un scrub dar.. nu mai bine fac o postare cu intrebuintarile vaselinei cosmetice? Cred ca ar trebui fiindca ar fi o postare foarte utila. (imi puteti lasa comentarii in caz ca va intereseaza asa ceva)
3. Cien sapun lichid cu rodie
Am folosit multe sapunuri lichide marca Cien care mi-au placut mult dar pe acesta pur si simplu l-am adorat! Inca de cand l-am folosit prima oara, m-am gandit "Sigur apare in favoritele lunii!" si uite unde il prezint acum. Mirosul nu prea se pastra dupa spalare dar nu mi-a pasat. Mi-a placut prea mult in timpul utilizarii.
4. Farmec lotiune de curatare a pielii cu musetel
A aparut intr-un haul (aicisi v-am zis ca intra in teste. Imi place mult mirosul ei si am folosit-o de cateva ori pana acum. Mai multe o sa va zic intr-un review.
5. Cien dizolvant fara acetona
In acelasi haul v-am aratat si dizolvantul. E bun, ieftin si super usor de folosit. Si in caz ca va intereseaza, este potrivit si pentru unghii artificiale - nu stiu daca e adevarat dar asa "se lauda".
6. Kallos Silk masca de par cu ulei de masline si proteina de matase
Poate ati observat ca folosesc produse Kallos si de data asta am dat de ceva care imi place mult: masca de par Silk, destinata parului uscat, fara vitalitate. De obicei la o spalare folosesc sampon+balsam, iar la urmatoarea, sampon+masca. De cand o am pe aceasta imi vine sa o folosesc la fiecare spalare. Miroase super bine si lasa parul atat de moale! Va recomand sa o incercati!
7. Mananca roaga-te iubeste - Elizabeth Gilbert
(Alexandra, sa nu ma bati. Ti-o inapoiez curand.) Nu ma pricep la facut recenzii insa la recomandat, da. Si va recomand cartea asta cu mare drag! Pana sa ma apuc de ea nu ma interesa catusi de putin filmul Eat Pray Love, iar acum de-abia astept sa il vad!

Pentru luna iulie adaug si niste melodii de care am fost complet obsedata:
Years & Years - Take Shelter
SAFIA - Counting Sheep
Arctic Monkeys - One For The Road
+ altele, preferate ale lunii iunie. Muzica mea de suflet este rock-ul alternativ, iar daca si voi ascultati Breaking Benjamin sau TDG, cu siguranta aceste melodii vor fi pe placul vostru:
Three Days Grace - Car Crash
Three Days Grace - Chalk Outline

Era sa uit! Am si o youtuberita favorita: Andreea Balaban! Abonati-va, e foarte funny!

Si cam atat. Voi ce favorite ati avut in iulie? Cartea ati citit-o? De melodii ce spuneti?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe