Tatuaje temporare, un ruj nou si..

6:37 pm

Image and video hosting by TinyPic

Hello, fetelor! Ce ziceti de un haul rapid, cu cateva produse interesante? V-am mai spus ca Auchan-ul are oferte grozave? Da, si stiti ce am gasit eu in acel spatiu mic, cu produse de make-up? TATUAJE TEMPORARE! Da, da! Am nimerit la fix si le-am luat pe ultimele dar o sa ma mai uit pe acolo dupa ele, in speranta ca mai aduc. Ah, si daca va mai spun si pretul, veti zice ca sunt norocoasa. Au fost la reducere, doar 4.74 lei. Curand o sa le si incerc si va spun atunci mai multe despre ele. Anyway, sa stiti ca revista Glamour are drept cadou niste tatuaje temporare si costa 10 lei parca.
Image and video hosting by TinyPic

Tot din Auchan l-am luat si pe dragutul de mai jos. Iubesc firma Rimmel si rujul Lasting Finish by Kate Moss in nuanta 26 a fost redus la 5 lei, asa ca nu l-am putut lasa acolo.
Image and video hosting by TinyPic

Am "renuntat" la dizolvantul meu obisnuit (cel cu acetona de la Ebelin) in favoarea dizolvantului Cien fara acetona, care este potrivit si pentru unghii artificiale (eu nu am dar mi s-a parut interesant si bine de stiut). Are 200 ml si costa in jur de 6 lei.
Image and video hosting by TinyPic

Ultima mea postare (aici) a avut un feedback bun si de aceea am zis sa mai incerc si alte produse legate de subiectul abordat. Lotiunea de curatare a pielii de la Farmec a fost numai 9.52 lei in Auchan si am zis sa o testez, sa vad daca face intr-adevar ceea ce "se lauda" ca face. Si cum rezerva mea cu clorofila s-a dus, a trebuit sa imi iau alta. De data asta am zis sa testez ceara roll-on cu miere. O gasiti tot in Auchan, la 6.26 lei.
Image and video hosting by TinyPic

Cam astea au fost cumparaturile din ultima vreme. Voi ce v-ati mai cumparat? Ati incercat tatuajele temporare?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe