Frumusetea mereu la tine acasa

1:02 pm

Cateodata, epilarea acasa poate fi o adevarata provocare. In functie de metoda pe care o alegem, epilatul devine mai mult sau mai putin placut. Ei bine, eu astazi vreau sa va vorbesc despre epilarea cu ceara sau mai bine zis despre epilarea cu incalzitorul electric si rezervele de ceara roll-on.

Image and video hosting by TinyPic

Incalzitorul de ceara electric se foloseste pentru a incalzi ceara depilatoare roll-on. Aparatul are un recipient in care se introduce cartusul de ceara si este conectat la sursa de curent electric cu un cablu de alimentare. Cutia contine un incalzitor de ceara si un cablu de alimentare, iar rezervele de ceara si benzile se cumpara separat.

Voiam de cateva luni un incalzitor si am gasit diverse modele prin magazine. In DM costa in jur de 70 de lei (cu tot cu o rezerva de ceara si cu niste benzi parca), iar in Auchan 40 lei - doar incalzitorul. Ei bine, eu am gasit cea mai ieftina varianta: pe Lipscani! Nu va ganditi ca incalzitorul din DM era de la Veet sau mai stiu eu de unde asa ca nu vedeam rostul de a da 70 de lei pe ceva ce puteam sa gasesc mult mai ieftin in alta parte. Eu am dat doar 20 de lei pe incalzitorul meu Miley si it works just fine! Pe lateral are "ferestre" pentru verificarea cerii si, desi pe cutie scrie ca incalzeste ceara in 7-10 minute, o incalzeste de fapt in 15-20 but I don't mind. Atata timp cat face ceea ce trebuie, e bine.


Okay. Acum sa va spun si instructiunile de folosire: introduceti rezerva de ceara in aparat si conectati cablul de alimentare la sursa de curent. Il lasati vreo 15-20 de minute si va vedeti de treaba. Cand ceara este gata de folosire, incepeti sa o aplicati pe piele in sensul de crestere a firelor de par (eu aplic 2-3 straturi, sa fiu sigura ca acopar bine). Aplicati banda pentru epilat deasupra cerii si o apasati bine, dupa care trageti cu putere banda pentru epilat in sensul invers de crestere a firelor de par si voilà: indepartare perfecta si sigura a parului! Chiar daca e putin dureros, merita! Rezultatul obtinut e ca si cel de la salon, numai ca trebuie sa depunem noi putin efort. La final, aplicati crema sau ulei dupa epilat pentru a calma si hidrata pielea.

Image and video hosting by TinyPic

Pentru un astfel de incalzitor avem nevoie de rezerve de ceara roll-on de 100 ml (oricum, eu mai mici nu am vazut). In magazinele fizice gasim cel mai des variantele de rezerve de ceara cu clorofila (cea din poza), miere si titan rosa insa online gasim si variante precum mar verde, unt de Shea, ciocolata, ulei de Argan, etc. Rezervele costa intre 5 si 8 lei, depinde de unde le luati si fiindca aparatul l-am luat de pe Lipscani, rezerva si benzile sunt tot de acolo. Rezerva a costat 7.5 lei, iar pachetul de 50 de benzi 6 lei. P.S. O banda poate fi folosita de mai multe ori. 

Image and video hosting by TinyPic

Nu stiu ce spuneti voi insa eu sunt impresionata de metoda aceasta. P
e tot setul meu de epilat am dat numai 33.5 lei si acum un an dadeam atat doar pentru un epilat lung pe picioare, la salon. Sa va mai spun ca rezerva de ceara am consumat-o greu? Din cate imi amintesc, am folosit-o de 3 ori pe maini si cam tot de 3 ori pe picioare. Metoda este, pentru unele fete, dureroasa DAR in acelasi timp, avantajoasa. De ce? Pai va creste parul mai rar si operatiunea nu trebuie repetata din 2 in 2 zile. Asa ca salvam si timp, si bani pentru ca rezervele de ceara roll-on sunt ieftine, iar benzile te tin mult timp.

Deci cine mai este de acord cu metoda aceasta de epilare? Eu una o sa ii devin fidela. 

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe