Cumparaturile de azi

6:18 pm

Image and video hosting by TinyPic
M-am hotarat ca luna asta (+august) sa fiu cat se poate de activa pe blog fiindca va urma o perioada mai ciudata pentru mine si o sa va spun intr-o alta postare de ce. Fara alte introduceri neinsemnate, asta am cumparat eu azi.

Incep cu rezerva de ceara roll-on cu clorofila. Aici v-am aratat-o pe cea cu miere si, desi nu a trecut mult timp de cand am cumparat-o, s-a consumat al dracului de repede. O fi vina mea, n-o fi, nu stiu dar nu am folosit-o mult. M-am facut doar o data pe picioare, scurt, sora mea la fel + maini si realizez acum ca mai e un sfert din ea. Poate e si din cauza ca e cam incolora si poate am avut impresia ca nu am pus destula ceara. Oricum, pe aceasta de azi am luat-o din Auchan cu 6.26 lei.
Din primul set de benzi pentru epilat mai am doar 5 si azi planuiesc sa ma fac pe maini. Nu voiam sa risc sa raman fara tocmai cand imi era lumea mai draga, asa ca m-am aprovizionat. 50 benzi, 6 lei, luate de pe Lipscani de la unul dintre magazinele cu produse ieftine.
Ultima chestie care e mica si draguta, Bioeel lotiune antiacneica cu extract de musetel. Poate stiti ca ieri am postat niste oferte de la diverse magazine, printre care si DM si lotiunea Bioeel era redusa de la 8.99, la 5.79 lei. Mare afacere am facut! O voiam de ceva timp dar nu stiam nimic despre ea, iar aseara am cautat review-uri si nu am gasit. Asa ca o testez fara sa stiu daca e buna de ceva. Va voi informa in caz ca face vreo minune.

Deci gata pentru azi. Voi ce v-ati mai cumparat?

LATER EDIT: Am tinut sa fac un anunt si am uitat. Prietena mea si-a facut blog! Deocamdata a facut o postare despre un mic dejun delicios dar cu siguranta o sa scrie si despre make-up si etc. Daca doriti sa o cititi (nu o sa va para rau), click aici pentru a va duce pe blogul ei. Si asta e pagina de Facebook.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe