OOTD: Sunny day, please stay

8:55 pm

In sfarsit a iesit si soarele pe aici pe la noi! Dupa ce am mai scapat de un examen, m-am gandit sa mai chinuiesc pe cineva cu pozele; insa de data aceasta pe sora mea. A inceput sa imi placa sa fac poze pentru postarile cu tinute si sper sa fac cat mai multe de acum inainte!

Top-ul purtat pe sub cardigan nu stiu de unde este fiindca il am de la mama mea (imi place sa ii fur hainele din sifonier). Port aceleasi lantisoare ca si in ultimul ootd, bratarile au o semnificatie speciala pentru mine si le port zilnic, iar bocancii sunt luati din Auchan. Celelalte detalii despre restul tinutei le gasiti jos. 
O seara buna sa aveti!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

High waisted jeans: BERSHKA
Faux fur coat: SHEINSIDE (here)
Watch: CASIO



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe