Cumparaturi: Pull&Bear si Casa Pielii

4:59 pm

Image and video hosting by TinyPic
Hello, fashion lovers!
In postarea de vineri (Wishlist #1) v-am spus ca rujul Morange de la MAC va fi al meu intr-o saptamana, iar astazi va spun si de ce: vineri plec in Italia si ma intorc marti. Imediat cum voi ajunge acolo si am timp sa merg in mall-ul care, din fericire, este aproape de hotel, voi da buzna in magazinul MAC.. si de aici cred ca stiti continuarea.

Si acum sa revin la micul meu haul: ieri, fiindca aveam nevoie de chestii esentiale pentru calatorit, am fost pe la cumparaturi. Nu mi-am luat multe in materie de "fashion" insa ador toate cele 3 produse si m-am gandit sa vi le arat si voua asa ca.. sa incepem!

Pantofi Oxford by Berende Creation
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mi-i doream de la sfarsitul lui decembrie si imi facusem o gramada de ganduri in legatura cu ei! Asa ca de indata ce am intrat in magazin, m-am dus direct la locul unde stiam ca sunt expusi. Am vazut toate modelele pe care le vazusem si in decembrie, numai modelul pe care mi-l doream eu, nu. 
Mama mea mi-a zis sa probez unii visinii, din lac, fix acelasi model, care erau superbi. Am ascultat-o dar noroc ca inainte sa ii probez, am intrebat-o pe vanzatoare daca mai au varianta din piele, pe negru si.. inca ii aveau!
Ii iubesc si abia astept sa se incalzeasca, sa pot sa ii port! Calitatea este foarte, foarte buna si zic asta pentru ca mai am o pereche de acolo: click aici pentru a o vedea!

marime: 37
pret: 150 lei

P.S.: magazinul se numeste Casa Pielii si il gasiti in Kaufland-ul de pe Calea Bucuresti!

Palton Pull&Bear
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dupa ce mi-am cumparat pantofii, m-am dus in mall, special pentru aceasta minunatie. Este genul de palton pe care ori il iubesti la nebunie, ori il urasti!
Culoarea este superba, iar lungimea perfecta. Este tipul "grandfather coat": putin oversized, gros, cam greut si lung pana pe la genunchi.
Nu pot sa exprim in cuvinte obsesia pe care incep sa o fac pentru aceasta frumusete de palton!

marime: M
pret: 130 lei (de la 300 lei)

Salopeta Pull&Bear
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Da, stiu ca in Pull&Bear intrasem doar cu gandul de a-mi cumpara paltonul insa cand vad reduceri, nu ma pot abtine!
Este prima mea salopeta si imi place tare, tare mult! Are un model interesant si un material si mai interesant. Deja am in cap idei de tinute pe care abia astept sa le pun in aplicare.

marime: S
pret: 40 lei (de la 160 lei)

Voi lipsi cam o saptamana de pe blog si ca sa nu va suparati prea rau pe mine, o sa ma intorc din Italia cu o surpriza pentru voi - asta si datorita faptului ca blogul meu a facut 1 an pe 22 ianuarie! Acum va las, am un bagaj de facut! Kisses!

V-au placut achizitiile mele? Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp in materie de moda?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe