TAG: Would you rather?

7:53 pm

Image and video hosting by TinyPic
Welcome back on my blog, beauty lovers!
Ieri am revenit in tara si nu am apucat sa fac poze pentru postarea cu cumparaturile din Italia (plus ca am racit cam rau), asa ca v-am pregatit un nou tag - asta ca sa nu lungesc pauza pe care mi-am luat-o.

Va invit sa cititi in continuare si sa fiti cu ochii in patru zilele astea pentru primul meu concurs! 

1. Ai prefera sa pierzi toate rimelurile, tusurile de ochi, gloss-urile de buze si rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
As renunta la farduri, cu toate ca imi pare rau de paleta mea Naked 1 de la Urban Decay. Fara rimeluri si rujuri nu pot! Tus folosesc cand am timp, iar cu gloss-urile nu ma impac.

2. Ai prefera sa iti tunzi parul foarte scurt sau sa nu il poti tunde din nou niciodata?
Sa il tund scurt. La urma urmei, parul creste.

3. Ai prefera sa porti un blush coral sau un blush pink?
Cu siguranta unul coral.

4. Daca ai avea la dispozitie 1000 euro, ai prefera sa cumperi haine sau produse de makeup?
Ce intrebare dificila! Cu toate ca nu mai am deloc spatiu in sifonier, as prefera sa cumpar haine.

5. Ai prefera sa aplici ruj ca eyeliner sau eyeliner pe post de ruj?
Eyeliner pe post de ruj.

6. Ai prefera sa cumperi doar produse de la MAC sau doar de la Sephora?
Cu toate ca am ditamai lista cu rujuri MAC pe care doresc sa mi le achizitionez, aleg Sephora pentru ca magazinul are o gama larga de produse care mai de care mai interesante.

7. Ai prefera sa folosesti doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vietii?
Am o mare obsesie pentru rujuri asa ca prefer sa folosesc doar un ruj pentru tot restul vietii.

8. Ai prefera sa porti haine de iarna in timpul verii sau haine de vara in timpul iernii?
O intrebare cam grea insa aleg sa port haine de vara in timpul iernii deoarece nu ma impac deloc cu arsita din timpul verii si nu as rezista cu haine de iarna.

9. Ai prefera sa porti unghii negre sau unghii in culori puternice pe tot parcursul anului?
Unghii in culori puternice. Iubesc cum arata oja neagra pe unghii dar o iubesc numai pana cand trebuie sa o dau jos.

10. Ai prefera sa renunti la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?
Ador rujurile dar as renunta la ele in favoarea rimelului.

11. Ai prefera sa poti purta parul prins intr-o coada de cal sau intr-un coc dezordonat?
Intr-o coada de cal.

12. Ai prefera sa nu mai poti niciodata sa iti colorezi unghiile sau sa nu mai poti folosi niciodata un luciu de buze?
Fiindca e vorba de luciu de buze si nu de ruj, nu am nimic impotriva daca nu pot sa il mai folosesc.

13. Ai prefera sa iti razi sprancenele si sa nu le ai deloc sau sa le desenezi in fiecare zi?
Sa le rad?! Doamne fereste! Prefer sprancenele mele pe care sa le fac cu fard sau creion.

14. Ai prefera sa traiesti fara machiaj sau fara lac de unghii?
Fara lac de unghii.


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe