Colectie: Balsamuri de buze

7:59 pm

Image and video hosting by TinyPic
Hello, beauty lovers!
Din iarna anului 2013 am inceput sa dezvolt o mica-mare obsesie pentru balsamuri si ma batea gandul de cateva luni sa fac aceasta postare. Astazi va voi arata colectia mea de produse destinate ingrijirii buzelor.

Sper sa va placa si astept sugestiile voastre in legatura cu ce fel de postari doriti sa fac!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Nivea Essential Care
Unul deja face parte din categoria "empties" insa nici celalalt nu este prea departe. Cred ca acesta este balsamul meu preferat dintre toate balsamurile tip baton. Obisnuiam sa il aplic seara, inainte de culcare si dimineata aveam buzele moi si hidratate. Asigura o ingrijire de durata, este incolor, foarte hidratant si are un miros placut. Contine ulei de Jojoba si ulei de Shea.

L-am avut si in favoritele lunii ianuarie 2014.

Nivea Pearly Shine
Cand m-am hotarat sa incep sa il folosesc, mi s-a parut absolut ingrozitor - si cand zic asta, ma refer strict la culoare. Nu imi place nuanta de roz sidefat cu care "imbraca" buzele si de asta il folosesc numai atunci cand sunt acasa. Si totusi.. cu toate ca nuanta nu este chiar pe placul meu, am consumat deja jumatate din el. Mi se pare putin cam tare insa hidrateaza (ce-i drept, mai putin decat Essential Care), catifeleaza si miroase foarte, foarte bine!

Am vorbit despre Pearly Shine si in favoritele lunii decembrie 2014.

Maybelline Baby Lips Cherry Velvet (editie limitata)
Balsam in editie limitata, cu aroma Cherry Velvet si un design dragut si diferit fata de obisnuitul Baby Lips. Este mai moale decat Pearly Shine de la Nivea deci aplicarea este mai usoara si mai rapida. Hidrateaza binisor, lasa buzele moi si are un miros dulce-acrisor. Mai am extrem de putin din el si lucrul acesta nu poate decat sa ma intristeze!

A aparut si el in favoritele lunii ianuarie 2014.


Lip Smacker Fanta Pineapple
Va prezint acum balsamul cu cel mai bun gust! Stiu ca nu trebuie sa il mananc.. insa nu ma pot abtine atunci cand este atat de dulce! Inca de cand ii scot capacelul simt mirosul dulceag, de ananas si nu credeam ca imi va placea atat de mult ca si aroma de balsam. 
La capitolul ingrijire si hidratare nu este nici dezamagitor dar nici excelent. Hidrateaza binisor (cam ca Baby Lips Cherry Velvet) si chiar merita cumparat. Ca si design, balsamurile lip smacker sunt in fruntea preferintelor mele!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nivea Lip Butter Original
Cu hidratare de lunga durata si un recipient dragut, untul de buze Nivea este printre produsele mele preferate de ingrijire a buzelor!
Este hranitor, incolor, catifeleaza buzele uscate si contine unt de Shea si ulei de migdale. Singurul minus pe care il are de la mine este pentru faptul ca este inodor dar in rest, il recomand cu caldura!

Despre untul de buze Original am mentionat si in favoritele lunii februarie 2014.

Vaseline Lip Therapy Rosy Lips
Va spun cu mare sinceritate ca este cel mai bun produs pe care l-am folosit pentru ingrijirea buzelor! Este perfect pentru buzele crapate, uscate, pe care le inmoaie instantaneu. Are o textura interesanta si un miros placut de trandafiri, iar pe buze lasa o tenta usoara de roz.
Am folosit vaselina si azi-noapte inainte de culcare, special pentru a o mai testa. De dimineata, dupa 8 ore, inca era pe buze. Ce-i drept, majoritatea produsului intrase in piele dar mai ramasese un strat subtire. 
Concluzia este: ofera ingrijire de durata, hidrateaza in profunzime si daca aveti ocazia sa dati de un asa produs, nu ezitati sa il cumparati!

Tip: Si vaselina de la Balea este foarte buna! O gasiti la 125 ml, cu doar 7 lei!

Oriflame Tender Care Coconut
Ieri am citit vreo 15 postari despre balsamuri de buze si am observat ca toate bloggeritele care aveau acest produs, il laudau. Are un recipient elegant si parca pare mai scump decat este de fapt. Are miros dulceag, de cocos si este incolor. 
L-am folosit doar de cateva ori pe buze si nu prea imi place efectul alunecos pe care il ofera. Face buzele moi pe moment si contine extract din fagure de miere si uleiuri naturale. 
Acest produs este de fapt un balsam multifunctional, destinat zonelor uscate, aspre si se poate folosi pe buze, fata, cuticule, coate, s.a.m.d. Cred ca voi incepe sa il folosesc si pe cuticule, cu toate ca iubita mea crema Nivea isi face treaba foarte bine.

Cam acestea au fost balsamurile care sunt momentan in folosinta. Acum sa vi le arat si pe cele care inca "isi asteapta randul", foarte cuminti, intr-un sertar:

Image and video hosting by TinyPic
Blistex Berry Med
Auzisem despre balsamurile de la Blistex si imi doream unul, insa la noi nu am vazut. Eu l-am cumparat din Italia si a fost singura aroma pe care am gasit-o. Miroase superb - a capsune si zmeura si are SPF 15.

Image and video hosting by TinyPic
Nivea - Pearly Shine; Hydro Care; Milk & Honey
Eu am o relatie foarte buna cu balsamurile tip stick de la Nivea si ceva imi spune ca nici Hydro Care, nici Milk & Honey nu ma vor dezamagi.

Image and video hosting by TinyPic
Maybelline Baby Lips - Peach Kiss; Pink Punch; Cherry Me
Cu toate ca ma tenteaza groaznic sa le incep, incerc pe cat posibil sa nu o fac. De indata ce voi termina unul din produsele pe care deja le folosesc, sigur pun la bataie un nou Baby Lips!

Image and video hosting by TinyPic
Lip Smacker - Sprite; Fanta Orange; Fanta Grape; Fanta Strawberry; Coca-Cola Classic; Coca-Cola Cherry; Coca-Cola Vanilla
Voiam sa pun mana pe un lip smacker de ani buni si asta nu datorita faptului ca citisem multe review-uri la adresa dragutului balsam, ci datorita ambalajului - foarte Tumblresque! 

In vara anului trecut, intr-una din multele mele zile de shopping in Italia, am intrat si in magazinul Claire's. Mi-am ales 2 inele midi si, pe cand imi asteptam randul la casa, am observat ca aveau diferite seturi cu lip smackers - seturi de cate 8, 6, 4, s.a.m.d., insa se vindeau si separat. 

Daca ma duceam sa analizez ce optiuni aveam, imi pierdeam randul. Asa ca m-am intors in alta zi si mi-am cumparat cel mai mare si avantajos set - cel cu 8 bucati.
Sunt foarte dragute si mor de nerabdare sa le folosesc!

Btw, de cateva luni le gasiti la Douglas! Mi se pare ca au doar aromele Sprite, Fanta Orange si Coca-Cola Cherry. Pretul unui lip smacker este in jur de 13 lei.


Image and video hosting by TinyPic
Nivea Lip Butter - Raspberry Rosé; Vanilla & Macadamia
Asa cum cel Original imi place la nebunie, nu o sa ma mir in caz ca o sa fiu obsedata de balsamurile astea 2. La cum miros, nici nu poti sa nu faci o obsesie pentru ele.

Image and video hosting by TinyPic
Vaseline Lip Therapy - Original; Rosy Lips; Aloe Vera
Pana nu dau gata borcanasul Rosy Lips, nici nu ma ating de cutiutele acestea cu toate ca tentatia este mare..

In ciuda faptului ca aceste produse imi ajung pentru tot restul vietii, tot am in minte niste firme de la care vreau sa incerc balsamuri de buze: Carmex, EOS, Palmer's, poate si Fresh (cu toate ca 23$ mi se pare cam exagerat pentru un tratament de buze).


Cum vi s-a parut colectia mea? Aveti vreunul din produsele aratate de mine? Daca nu, voua ce balsamuri de buze va plac?



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe