Experienta mea cu primul tatuaj

6:22 pm

Asa cum am mai spus, ianuarie este luna schimbarilor pentru mine. Este luna in care prind curaj si fac ceva ce doream/trebuia de mult sa fac. Asa si cu tatuajul.. doream de cativa ani sa il fac insa nu stabilisem o data exacta. Cert este ca o perioada mai potrivita decat asta nici ca as fi putut gasi.

(mama mea mi-a facut pozele astazi so don't judge me for my onesie^-^)

Ce mi-am tatuat?! Asta:
De ce mi-am facut tatuaj?! Pai, pentru ca am vrut! Acesta este principalul motiv pentru care o persoana isi face tatuaje, nu?
De ce pe mana?! Simplu: ca sa il vad mereu!
De ce "Never give up"?! De mica am avut prostul obicei de a lasa balta lucruri incepute. Odata cu trecerea anilor, am renuntat usor-usor la chestii care imi placeau si care ma faceau fericita. Am renuntat la muzica, la planuri de viitor, la visuri, la persoane din viata mea si cateodata la mine. Asa ca de fiecare data cand il vad, imi amintesc ca viata este frumoasa si ca totul trece, numai sa nu renunt.

Acum ca am lamurit cateva chestii, pot sa incep sa "povestesc".
M-am decis, am vorbit cu Cristina de la Wox, am stabilit o zi si m-am pregatit psihic, ca sa zic asa. Modelul tatuajului i-l dadusem deja asa ca atunci cand am ajuns la salon, am stabilit dimensiunea lui, a scos modelul la imprimanta, l-a facut la indigo, m-a dat cu o solutie si mi-a aplicat desenul pe piele. Am stat aproximativ 10-15 minute, timp in care eu ma tot uitam intr-o oglinda, ma minunam si muream de drag.
Pun si o poza facuta cu telefonul, de dinainte sa "ne apucam" de treaba:


Asa.. A inceput intai cu cuvantul "up", care a fost si cel mai putin dureros, apoi "give" si apoi "Never". 'Ei bine, "N"-ul acela a fost cel mai dureros; mai exact, bucla aceea care arata ca un "L". Acolo unde pielea este mai sensibila si mai apropiata de os, durerea este mai mare. Per total, durerea a fost una suportabila. Durere de genul epilat cu aparatul. A batut tatuajul de mai multe ori dar procesul a durat putin - o jumatate de ora, cu tot cu cele 15 minute asteptate.
Dupa ce am plecat de la salon, m-am dus la o farmacie si mi-am cumparat unguentul Bepanthen. Farmacista m-a intrebat daca vreau tub mic sau mare, iar eu, dezorientata, fara sa mai intreb de gramaj, am cerut mare. Tubul are 100g, am dat 50 lei pe el si ma va tine "toata viata".

Mi s-a spus ca in urmatoarea dimineata ma voi trezi cu folia neagra, cu niste sange curs si tus iesit. Eu nu am patit asta. Am stat cu folie timp de 4 zile - din 3 in 3 ore ma spalam pe maini, tamponam tatuajul cu un servetel (nu stergeam cu prosop ca sa nu se infecteze), aplicam unguentul, apoi folia alimentara si o tineam in loc cu leucoplast. Acum trebuie sa mai dau cu Bepanthen pana miercuri, inclusiv, iar joi ma voi duce sa mi-l retuseze.
Pe 28, dupa ce mi-am facut tatuajul, am citit un articol in care scria ca tatuajul va face cojite si imi va provoca mancarimi. Coji nu a facut inca dar mancarimile au aparut si stiu ca nu trebuie sa ma scarpin, fiindca mancarimea este un semn cum ca tatuajul incepe sa se vindece. La mine, locul tatuajului face ca vindecarea sa fie mai dificila.
Dupa perioada "Bepanthen", voi folosi crema Nivea sau Eucerin pentru a mentine zona hidratata. In acelasi articol am mai citit ca trebuie folosita o crema cu factor de protectie mare pentru expunerea la soare, iar cum la mine zona "nu va fi deloc expusa", trebuie sa imi caut si o crema buna.


Daca mai urmeaza si alte tatuaje?! Da. Mai am 2 in plan.

S-a curatat frumos si m-am obisnuit cu el si.. cu toate ca mai multe persoane mi-au zis ca este prea mare sau ca nu am ales bine locul, eu nu regret ca l-am facut acolo si dimensiunea lui imi place. La urma urmei, tatuajul ma reprezinta si face parte din mine acum.

Voua va plac tatuajele? Aveti?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe