Alte cumparaturi

6:14 pm

Image and video hosting by TinyPic

Hello, girlies!
Pentru astazi v-am pregatit un haul. Nu am multe de aratat dar am zis sa fac postarea inainte de a incepe sa le folosesc. So, let's start!

Image and video hosting by TinyPic

De vreo 6 luni am devenit fana a benzilor depilatoare. Sunt foarte utile, numai bune de luat in calatorii si extrem de usor de folosit. Si in caz ca sunteti pe fuga, sunt si mai bune!
Initial, plecasem cu gandul de a cumpara doar benzi depilatoare pentru fata; insa cand am vazut oferta de la Elmiplant, nu m-am putut abtine. Pana acum am folosit benzi de la Leocrema DepilDepilSoap si Farmec dar ma tentau si acestea de la Elmiplant. Eu am cumparat setul Velvet Touch (benzi depilatoare corp si fata) din Selgros la un pret super bun.
In cutia cu benzi pentru corp sunt 12 benzi + 2 servetele pentru curatarea cerii, iar in cutiuta pentru fata sunt 20 de benzi + 2 servetele.
De-abia astept sa le folosesc si sa vad daca sunt mai bune decat cele de la Farmec.

pret: 12 lei

Image and video hosting by TinyPic

Nu puteam sa nu includ sapunul Camay cu ciocolata si tot ce pot sa spun despre el este ca miroase demential si imi vine sa il mananc..

pret: 2 lei

Deodorantul B.U. Candy Love mi s-a terminat si am zis sa incerc altceva pentru ca cel de la B.U. nu m-a multumit. Rexona Linen Dry are un parfum dulce, fresh.. ce sa mai, miroase foarte bine! Se lauda cu protectie de lunga durata insa voi vedea asta dupa ce il voi testa.

pret: 9.5 lei

Image and video hosting by TinyPic

Masca de par cu ciocolata de la Kallos este destinata parului uscat, despicat. Am folosit-o o singura data pana acum si imi place. Mi-a lasat parul moale, usor de descurcat, iar mirosul! O, Doamne! Iti vine sa o mananci!

pret: 6 lei

Am auzit multe laude la adresa tratamentului Gliss Daily Oil-Elixir de la Schwarzkopf si in sfarsit pot sa il incerc si sa vad daca intr-adevar isi merita laudele. L-am folosit o data, mi-a lasat parul moale si cu un parfum placut dar in timp voi vedea daca da rezultate.

pret: 30 lei

Cam atat si pentru postarea de astazi. Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?
Kisses & see y'all soon!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe