Concurs aniversar: 1 an de blogging (INCHIS)

2:38 pm

Image and video hosting by TinyPic

Hello, beauty lovers!
In postarea de pe 18 februarie (Cumparaturi: Pull&Bear si Casa Pielii) v-am spus ca va pregatesc o surpriza si iat-o!

Image and video hosting by TinyPic

Blogul meu a facut 1 an pe 22 ianuarie si chiar daca este cam tarziu, m-am gandit ca inca putem sa sarbatorim asta.. printr-un concurs!
Intr-o cutie pe care o puteti folosi dupa pentru a depozita diverse lucruri marunte (eu am 2 cutii asa si sunt foarte utile), am ales urmatoarele:
- un gel de dus Latte d'Avena (=lapte de ovaz) de la L'Angelica: l-am descoperit in vara si miroase demential!
- o lumanare parfumata Linea Fresh de la Relevi, aroma Orange Spice: mi-am luat si mie una dar cu aroma Winter Berries - ambele miros superb!
- un luciu de buze Ipergloss de la Bellaoggi, nuanta 05 Peach Flower: este o nuanta foarte draguta daca pana si mie mi-a placut.
- o oja de la Kiko, in nuanta 265: un albastru inchis, foarte frumos, cu finisaj metalic.
- ultimul dar nu cel din urma, un balsam de buze Maybelline Baby Lips Electro, nuanta Strike A Rose: gama Electro nu exista in Romania si am vrut sa mai fac o fata fericita in afara de mine (eu mi-am luat nuanta Oh! Orange!).

Image and video hosting by TinyPic

Conditii de participare:
- like paginii de Facebook a blogului (aici)
- trebuie sa ma urmariti prin Bloglovin' sau GFC (Google Friend Connect) - gasiti linkurile in coloana din dreapta!
- share public pe Facebook la acest concurs (cu ocazia asta se inscriu si mai multe persoane)
- lasati un comentariu in care sa imi spuneti ce produs va place cel mai mult, lasati link-ul de share al concursului, numele cu care ma urmariti prin Bloglovin' sau GFC, numele de Facebook cu care ati dat like paginii de blog si o adresa de e-mail

Concursul se incheie pe 8 martie - la 23:59 - si este deschis national. Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si va fi anuntata pe data de 10 - atat aici, in postarea concursului, printr-un update, cat si pe Facebook!

Bafta tuturor si astept cat mai multe inscrieri!

P.S. Concursul este sponsorizat de mine!

UPDATE!
Castigatoarea este Cristina Te! Felicitari!

Image and video hosting by TinyPic


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe