Cumparaturi din Italia #1: Pull&Bear si Bershka

11:29 am

In sfarsit, primavara - anotimpul meu preferat!
Dupa cum stiti, spre sfarsitul lui februarie am fost plecata cateva zile in Italia si bineinteles ca am facut cateva cumparaturi. Aceasta este prima postare si vor mai urma inca 2 pentru ca nu vreau sa pun 50 de poze ingramadite intr-o singura postare.

Dar inainte de a incepe, vreau sa spun ca imi pare rau pentru faptul ca am lipsit de pe blog.. Primul motiv il stiti - nu am fost in tara, iar al doilea - am fost internata in spital si am suferit o interventie chirurgicala.. Nu dau mai multe detalii insa acum sunt bine, ma refac si o sa ma ocup din nou de blog.

Acestea fiind spuse, pot incepe sa va arat niste piese vestimentare care imi plac tare, tare mult!

Fusta Pull&Bear
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
O stiam deja din Romania si imi placuse. Nu mi-o dorisem in mod special insa pentru ca sunt o fana a fustelor pana la genunchi si de 1 an imi tot maresc colectia, mi-am cumparat-o.
Imi trebuia S sau XS dar nu am gasit asa ca m-am multumit si cu marimea asta. Asa facem noi, fetele, nu? Ce conteaza ca nu e chiar marimea potrivita? O scoatem noi la capat pana la urma! 
Materialul elastic face ca fusta sa fie mai sport si imi place si acea banta care confera o unicitate aparte modelului. Se potriveste unei tinute casual si in niciun caz nu as vedea-o purtata cu tocuri. 

marime: M
pret: 4€ (de la 26€)

Pantaloni Pull&Bear
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Incep sa dezvolt o pasiune pentru pantalonii pana la genunchi/trei sferturi si evazati asa ca atunci cand i-am vazut pe acestia, i-am luat si m-am dus repede la cabina de proba. 
Sunt cu talie inalta si au un fel de curea care poate fi stransa oricat, dupa bunul-plac. Din anumite pozitii arata ca si cum ar fi o fusta, iar in partile exterioare au cate o taietura. Poate arata putin ciudat dar eu zic ca sunt extrem de interesanti si unici!

marime: S
pret: 6€ (de la 40€)

Fusta Bershka
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Desi albul este greu de intretinut, nu mi-as fi dorit-o pe alta culoare! In garderoba am multe fuste si rochii tip creion si recunosc ca asta e o schimbare si cu toate ca e tot feminina, e foarte diferita.
Arata foarte dragut pe corp, e evazata, usor plisata si vine cam pana pe la genunchi.

marime: XS
pret: 4€ (de la 25€)

Tricou Bershka
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Si dupa o perioada "monocroma", am inceput iar sa ma dau in vant dupa culori!
Imi place materialul tricoului insa ceea ce m-a atras cel mai mult la el a fost culoarea. Are lungime normala, croiala dreapta, decolteu in V si maneci scurte, pliate. 

marime: S
pret: 2€ (de la 13€)

Cu exceptia unui sutien din dantela, asta e tot ce mi-am cumparat in materie de haine. Sper ca v-au placut achizitiile mele si va urez sa aveti o zi minunata!

Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp? Ati inceput sa va innoiti garderoba cu haine de primavara? 


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe