OOTD: The turtleneck madness

9:59 am

Iata ca intr-o saptamana am reusit sa pozez 2 tinute si sunt mandra de asta! E adevarat ca din 70 de poze mie imi plac numai 6 dar e bine si asa, nu?

Cum am zis si aici, inca nu e destul de cald incat sa fiu nevoita sa renunt la noul meu palton. L-am purtat si alaltaieri, l-am purtat si ieri si o sa il port si azi pentru ca.. sunt innebunita dupa el! Vi l-am aratat si intr-o postare din februarie (link aici) si cred ca in curand o sa incepeti sa va saturati tot auzindu-ma vorbind de el. Oricum, "vedeta" postarii de astazi nu este el, ci puloverul turtleneck care este in egala masura si iubit dar si privit de lume ca fiind ciudat.

Micuta fiind, mama mea ma purta mereu la pulovere si helanci pe gat si o buna perioada de timp dupa aceea nici nu am mai vrut sa aud de ele. Acum imi plac mult si mi se par foarte versatile si elegante. Va las sa vedeti cele cateva poze si ca de obicei, detaliile tinutei le gasiti jos. Sper sa va placa acest outfit si am 2 intrebari pentru voi: Sunteti pro sau contra puloverelor turtleneck? Voi cu ce le purtati?

P.S. Aceste 2-3 suvite blonde din poza sunt cauzate de un produs Balea, un spray pentru par blond.. Asta se intampla atunci cand nu stii cum sa folosesti un anumit produs! Acum iar trebuie sa ma vopsesc. *facepalm* Tocmai dupa ce facusem si eu o pauza de 4 luni jumate..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Turtleneck sweater: SHEINSIDE (here)
High waisted jeans: BERSHKA
Coat: PULL&BEAR
Dr. Martens look-alike boots: PIAZZA ITALIA
Watch: SEIKO



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe