Wishlist #2

1:09 pm

Hello, beauty lovers!
Inainte de toate, vreau sa urez un calduros LA MULTI ANI tuturor femeilor! Sa aveti o zi plina de iubire, de zambete, de aprecieri si de ce nu, de cadouri!

Nu stiu cum merge treaba asta.. Pot face alt wishlist numai dupa ce cumpar tot ce am in primul? Neah, nici nu conteaza dar ca sa va tin la curent, de aici am reusit sa-mi cumpar (pana acum) rujul MAC si concealer-ul de la Catrice. Cat despre base coat-ul Miss Sporty, pudra de la Rimmel si apa micelara Garnier, le voi achizitiona curand, iar UDPP-ul nu este prevazut in viitorul apropiat pentru ca inca am niste mostre de folosit si.. destul cu vorbaria! Acum sa va prezint cel de-al doilea wishlist:
Image and video hosting by TinyPic
1. NYX Soft Matte Lip Cream - Istanbul
Stiti ca eu nu sunt fana a gloss-urilor insa daca pe buze sunt mate atunci.. se schimba foaia!
Majoritatea deja cunoasteti/iubiti Soft Matte Lip Cream-urile de la NYX si stiti ca au textura mata, fiind un "mix perfect dintre un ruj intens si un luciu de buze cremos" - asa cum scrie pe Makeup Shop, de unde si planuiesc sa il cumpar.

2. Yves Rocher Anti-Recurrence Dandruff Shampoo
Am descoperit acest sampon din intamplare, acum cateva zile, pe Yves Rocher. Este un sampon tratament anti-matreata, cu efect anti-recidiva care "se lauda" cu calmarea pielii capului. Flaconul are 300 ml si pretul mi se pare unul bun (22 lei), mai ales ca acum este si la reducere (16 lei). Pe site mai scrie cum ca elimina matreata inca de la prima aplicare, prevenind reaparitia acesteia si chiar imi doresc sa il incerc pentru ca stiu ca produsele Yves Rocher sunt bune si chiar merita testate. 

3. Essence XXXL Longlasting Lipgloss Matt Effect - 06 Soft Nude
Vazusem mai demult un articol sau mai degraba un review despre gloss-urile ultrarezistente de la Essence si de atunci mi-a cam ramas gandul la ele. 
Sunt usor de aplicat, iar pe site-ul Essence scrie ca au textura usoara, ca de spuma si ca rezista cateva ore pe buze, fara a le usca. La noi sunt disponibile 3 nuante si anume: 05 Velvet Rose, 06 Soft Nude si 07 Silky Red.

4. Cosmetic Plant Crema contur ochi Q10 + ceai verde si complex mineral energizant
Citisem candva un articol legat de crema pentru ochi Q10 si ceai verde si imi ramasese in cap gandul ca trebuie sa o cumpar. Momentan nu am probleme legate de riduri dar crema asta cica lupta impotriva imbatranirii premature si asigura protectie, hidratare si fermitate pielii + ca imi doresc mult sa testez brand-ul Cosmetic Plant.

5. Essence Lash & Brow Gel Mascara
Am mai avut o data rimelul pentru gene si sprancene de la Essence si mi-a placut cat de cat. Este un gel incolor care tine sprancenele rebele in loc si m-am gandit sa ii mai acord o sansa, avand in vedere faptul ca in Romania nu avem diversitate in randul rimelurilor destinate sprancenelor.

6. Apa de parfum Acqua di Gioia by Armani 
O prietena de-a mea are parfumul acesta si imi trezeste amintiri frumoase, legate de vara trecuta - perioada in care ea l-a purtat foarte des si in care i l-am folosit si eu. 
Este caracterizat de note florale acvatice care combina note de varf formate din lamaie de Amalfi si menta, note de mijloc formate din iasomie, piper roz si bujor si note de baza formate din laudanum frantuzesc, cedru de Virginia si zahar. Suna interesant, nu?

Voi ce aveti in wishlist?

A cam inceput sa imi placa sa fac liste pe care mai apoi sa le impartasesc aici, pe blog, cu voi. O sa incerc sa ma abtin pentru moment si o sa incep sa imi mai cumpar din "dorinte".
Sa aveti o zi minunata! Kisses!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe