Cumparaturi si primul meu tatuaj

4:00 pm

Fetele nu au niciodata prea multe, fie ca este vorba de haine, perechi de incaltaminte sau accesorii. Eu m-am gandit ca in postarea de astazi sa impartasesc cu voi ceea ce mi-am mai cumparat in ultimele zile, chiar daca nu am multe de aratat.

Eram cu mama mea pe Lipscani si am descoperit un magazin nou care are preturi foarte bune si nu am putut pleca cu mana goala. 
Cerceii lila sunt superbi, speciali, feminini. Am o colectie maricica de cercei si altii asemanatori nu am. Inca nu i-am purtat dar abia astept sa o fac! 
De inel m-am indragostit pe loc si nu am putut sa nu il iau cu toate ca am peste 200 de inele.. iar cercei cat mai mici si simpli, tip creole pentru cele 4 gauri din urechi voiam de mult timp, insa voiam pe argintiu. Daca stiti unde as putea sa gasesc, puteti sa imi scrieti jos, in sectiunea de comentarii a articolului.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nici nu stiti de cat timp ziceam ca imi cumpar acesti pantaloni! Tot planuiam sa ii iau dar nu imi faceam timp sa ma duc in mall dupa ei. Asta pana cand am vazut pe site-ul Pull&Bear ca mai erau putine perechi si in plus, ii bagasera si la reducere asa ca m-am si bucurat (pretul initial era de 100 lei, iar la reducere de 50 lei).

Au talie inalta si acesta este primul lucru pe care il observ si mi-l doresc la o pereche de pantaloni/blugi. I-am luat in marimea 34 cu toate ca mi-ar fi trebuit cea mai mica marime, 32, insa nu am gasit. Materialul nu stiu cum se numeste dar imi place tare, tare mult. E ceva mai diferit fata de ce am eu in sifonier. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

In final, pentru sfarsitul postarii, m-am gandit sa atasez si o poza cu proaspatul meu tatuaj (l-am facut pe 28 si de asta inca port folia). Mai multe nu zic, pentru ca planuiesc sa fac o postare separata legata de experienta mea cu primul tatuaj.
Va pup si ne "auzim" in februarie!

Image and video hosting by TinyPic


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe