Steal Her Style #2

7:18 pm

Sper ca ati avut un Revelion grozav si ca ati inceput anul bine!
Pentru a doua postare din seria "Steal Her Style" am ales-o pe Pixie Lott. Tinuta ei este simpla dar totodata interesanta si imi place tare mult cum a combinat salopeta din denim si helanca subtire cu perechea de mocasini. Cat despre geanta tip servieta, m-am chinuit sa gasesc ceva asemanator dar a fost in zadar.


Da-ti click pe poze pentru a va directiona catre fiecare produs!

Va rog sa imi lasati comentarii si sa imi spuneti daca va place seria "Steal Her Style". Urmatoarea postare sper sa fie "What I got for Christmas 2014", desi nu promit nimic. In ultimul timp ma gandesc tot mai mult la a-mi face un canal de YouTube si, cum anul trecut m-am apucat de blogging, cred ca luna ianuarie este potrivita pentru a face lucruri pe care in mod normal nu am curaj sa le fac.
Sa aveti o seara placuta!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe