TAG: I Heart Drugstore Makeup

6:07 pm

Image and video hosting by TinyPic

Voiam sa fac acest tag de ceva timp. Mi se pare foarte interesant si folositor si sper sa vi se para si voua la fel. Daca aveti intrebari despre produsele mentionate, le puteti lasa in sectiunea pentru comentarii!

1. Care este firma drugstore de cosmetice preferata?
Rimmel London este, asa cum am scris si in postarea "TAG: 20 de intrebari ".

Image and video hosting by TinyPic 
2. Care sunt produsele tale preferate pentru fata, obraji si buze?
In momentul acesta, pentru fata: Elmiplant CC Cream, nuanta Deschis; pentru obraji: Technic Bronzer; iar pentru buze: MAC Russian Red (in caz ca sunt fete care au citit primele mele postari, atunci stiti ca voiam sa imi cumpar acest ruj si stiam clar ca o sa devina preferatul meu; swatch-ul apare la intrebarea 7).

Later edit: STIU ca MAC nu face parte din categoria drugstore! Eram prea entuziasmata de ruj si voiam sa vi-l arat. Abia dupa ce am publicat tag-ul, mi-am dat seama de prostia pe care o facusem.

Image and video hosting by TinyPic 
3. Produsul care iti place cel mai putin?
L'Oreal Paris Lumi Magique Pearl Powder, nuanta 01 Rose Boudoir. Nu vad nici o diferenta cand este aplicata.

4. Care este cel mai grozav produs de makeup (dar in acelasi timp si ieftin) pe care il ai?
Corectorul lichid Lasting Perfection de la Collection! Il am in nuanta Light (il am in design-ul vechi; acum nuantele se numesc altfel) si imi place foarte mult fiindca ofera un aspect natural si nu se strange sub ochi. Pretul lui depaseste putin 20 lei.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
5. Un produs preferat care nu are parte de multa reclama?
Trebuie sa mentionez rujurile de la Catrice. Sunt absolut geniale! Au nuante frumoase, pigmentate, consistenta buna, un ambalaj extrem de dragut si elegant si ce este cel mai bine.. sunt ieftine! 
Eu am doar 4 nuante din gama Ultimate Colour060 Oh Juicy! (1)210 Pinkadilly Circus (2), 100 Lobster Love (3) si 050 Princess Peach (4) dar cand voi avea ocazia, cu siguranta imi voi cumpara mai multe produse de la aceasta firma.

Image and video hosting by TinyPic 
6. Un produs drugstore care este mult prea scump?
Mult prea scump.. Cred ca fondul de ten Healthy Mix Serum de la Bourjois. Da, daca il cautam pe Internet il gasim la aproximativ 50 de lei dar in magazin (unde l-am vazut eu, respectiv Douglas si Kendra) costa 98 de lei. Diferenta de la cer la pamant! Norocul meu ca il gasesc pe Internet la jumatate de pret, fiindca fondul de ten imi place dar parerea mea este ca nu ar merita sa dai milionul pe el.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
7. Arata cele mai bune produse drugstore, asemanatoare (dupes) celor de firma!
Stiam ca trebuie sa am un dupe pentru Dior Rouge Voluptuous Care Lipcolor, nuanta 639 Red Duchess Satin. Asemanator lui este rujul Colour Style de la Avon in nuanta Very Berry
Nu stiu daca ambele rezista la fel de mult pe buze pentru ca pe cel de la Dior l-am folosit de maxim 5 ori. Cert este ca nuantele sunt asemanatoare, deci yey! 
Iar despre pret ce sa zic?! Cel de la Avon costa doar 10 lei, in timp ce Dior.. aproximativ 120?!

Image and video hosting by TinyPic 
8. Un produs drugstore care, desi este promovat in mod exagerat, nu merita atata reclama?
Multor fete le place acest produs dar asta este doar opinia mea!
Cu parere de rau, voi mentiona Bourjois Paris Délice de Poudre Bronzing Powder. Eu am nuanta 51 dar exista si 52, care este putin mai inchisa. Toate "youtubaritele/blogaritele" vorbesc despre acest bronzer si am zis "Trebuie sa il incerc!". Din pacate m-a dezamagit! 
Folosesc pensula de contouring de la Real Techniques pentru aplicarea lui si, desi pensula devine usor portocalie, pe fata nu vad vreo diferenta! Este exact ca si cand nu as folosi nimic. Unele fete spun ca pe fata chiar se vede portocaliu, iar altele spun contrariul. Ce spun eu? Ca il vad incolor! Ciudat! Pentru ca tocmai am facut un swatch (tin sa mentionez ca am apasat cam tare pentru ca se formase o pelicula, iar pe deget nu ramanea absolut nimic) si pe mana chiar este portocaliu. Wow! Are culoare! Macar pe mana.. Deci, dezamagitor, Bourjois!

M-as bucura tare mult daca mi-ati lasa si voi prin comentarii raspunsurile la intrebarile din tag. Puteti sa raspundeti si in 5 cuvinte la fiecare intrebare in parte, nu sa bateti campii cum am facut eu. Sunt curioasa de preferintele altora si dornica de a citi raspunsurile voastre.
Sa aveti un inceput de saptamana frumos!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe