What I got for Christmas 2014

4:33 pm

Image and video hosting by TinyPic

Incep aceasta postare spunand "La multi ani!" tuturor celor carora le este astazi ziua de nume, prin urmare si mie. 
Asa cum am scris si pe pagina de Facebook a blogului (https://www.facebook.com/lraivn), astazi va arat ceea ce am primit de Craciun. Nu o sa stau sa scriu despre fiecare produs in parte pentru ca oricum sunt destule poze si va veti plictisi, insa daca aveti intrebari, le puteti lasa in sectiunea pentru comentarii.

P.S. Postarea este facuta pentru simplul fapt ca eu sunt foarte curioasa si imi place sa vad ceea ce altii primesc de Craciun deci m-am gandit ca ar fi interesant sa arat si eu ce am primit.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Apa de parfum Nina Ricci - Ricci Ricci, 50ml.
Apa de parfum Lucien George - Beautiful, 100ml.

Image and video hosting by TinyPic
Fonduri de ten Rimmel London (stanga-dreapta): 
Lasting Finish 200 Soft Beige; 
Lasting Finish 400 Natural Beige; 
Match Perfection 100 Ivory.

Image and video hosting by TinyPic
Sampoane uscate Batiste: Blush; Cherry.
Lumanare Charisma White Christmas.

Image and video hosting by TinyPic
Oje: Barry M editie limitata (cea cu rosu), nuanta Moonlight; 
Barry M colectia Aquarium, nuanta Atlantis; 
cele doua no name sunt: 23 (rosu); 59 (auriu).

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Collection Bronze Glow Ultimate, nuanta 1 Sunkissed.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Lumanari Primark: Autumn Forest; Mint Flelds Hera Tea (din Kaufland); Winter Berries; Wild Fig & Berry; SPA Water; Vanilla.

Image and video hosting by TinyPic
Telecomanda fara fir Nikon ML-L3.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Trepied Vivitar 170cm.

Deja ma intind prea mult cu pozele asa ca pentru azi ma voi opri. Pentru urmatoarea postare cred ca am sa fac un tag dar va asigur ca este unul foarte interesant! Pe data viitoare!


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe