TAG: 20 Beauty Questions

6:17 pm

Image and video hosting by TinyPic
Am o lista cu tag-uri pe care imi doresc sa le fac, iar acesta se afla printre ele. "20 Beauty Questions" e cam mult spus, fiindca apar si intrebari care nu au deloc legatura cu subiectul "beauty" deci poate o sa vi se para interesant. Din pacate, nu am avut ce poze sa pun ca sa fie mai putin plictisitor asa ca va urez lectura placuta si ne "auzim" data viitoare!
Sa incepem! Raspunsuri scurte, ca sa nu va rapesc prea mult timp.

1. Parul tau natural este cret sau drept?
Drept; insa daca da de umezeala, numai drept nu mai este.

2. Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon?
Nici, nici. Sunt o rasfatata asa ca mama sau sora mea fac asta pentru mine.

3. Porti in fiecare zi aceeasi coafura sau iti place sa le schimbi?
La capitolul asta cred ca stau cel mai prost.. Parul meu sta desprins in fiecare zi.. Este la fel in fiecare zi..

4. Iti faci singura manichiura si pedichiura sau mergi la salon?
Singura desi nu m-ar deranja sa merg la salon si sa scap de grija.

5. Cat de des iti schimbi oja de unghii?
De obicei de 2 ori pe saptamana dar cand sunt foarte lenesa, o data pe saptamana.

6. Iti faci unghiile de la picioare si iarna sau doar vara?
Si iarna, insa o data la 2-3 saptamani.

7. Cat dureaza pentru tine sa iti aplici machiajul?
Depinde cat de tare ma grabesc. Il pot face si in 10 minute daca este vorba de plecat la facultate dar daca este seara si trebuie sa ies in oras, stau si o ora!

8. Ce machiezi mai intai? Ochii sau fata?
Pentru ca sunt mereu, dar mereu! in intarziere si nu folosesc fard, incep cu fata si apoi aplic rimel/tus. Iar daca am mult timp la dispozitie si am chef sa ma fac cu fard, incep cu ochii.

9. Colectionezi machiaje sau doar cumperi ce ai nevoie, cand ai nevoie?
Cumpar ce/cand am nevoie. Asta daca nu este vorba de vreun produs dupa care tanjesc si pe care trebuie neaparat sa il cumpar, chiar daca nu am nevoie de el.

10. Aplici un machiaj "full face" in fiecare zi?
In caz ca ies din casa, da.

11. Porti machiaj cand esti singura acasa sau cu familia?
Port numai atunci cand vin din oras si imi este greu sa ma demachiez (exemplu: acum).

12. Ai iesi din casa fara machiaj?
De vreo 2 ani ies si fara machiaj.

13. Cate produse high-end detii?
Am cateva. Nu stiu exact cate.

14. Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?
Imi place mult de tot sa stau seara in mijlocul camerei si sa ma holbez la sifonier ca sa-mi vina inspiratia insa daca imi este prea greu, o las balta si ma decid pe moment.

15. Ce inaltime ai?
Sunt o mica. Am 1.57..

16. Vorbesti vreo limba straina?
Fluent engleza. Franceza si italiana la un nivel de incepator, iar spaniola o stiu din telenovele si mai nou m-am apucat sa invat turca.

17. Pastrezi o lista cu produse pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte bloguri/postari?
Nu fac liste. Citesc pe bloguri si daca vad vreun produs foarte laudat si iubit, atunci si doar atunci imi intra in cap ideea de a-l cumpara.

18. Cum ai inventat numele blogului?
Pai nu este inventat fiindca este numele meu si macar asa stiu ca nu o sa mi se puna vreodata pata sa il schimb.

19. Care este culoarea ta preferata?
Am 2: verde si portocaliu (nu s-ar zice, la cum ma imbrac).

20. Injuri?
Nu am obiceiul insa trebuie sa fiu calcata rau pe nervi ca sa fac asta.


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe