OOTD: Baggy jumper + leather

5:59 pm

Am facut ultima postare din seria "OOTD" pe la sfarsitul lui martie 2014. De ce? Pai, in primul rand pentru ca nu am avut cu ce iar in al doilea rand, pentru ca nu sunt fotogenica. In afara de vesnicele selfie-uri, nu prea am multe poze care sa imi placa.

Ieri i-am spus mamei mele ca il voi "cara" pe Ciarán dupa noi prin oras si ca trebuie neaparat sa imi faca poze pentru blog asa ca.. sa vedem ce a iesit! (detaliile le voi scrie jos, jos de tot) 
A, da. Stiu ca ar trebui sa ma vopsesc insa nu vreau sa o mai fac deci ignorati-mi, va rog, parul + fata de copil nevinovat.


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jumper: OVS
Waxed pants: STRADIVARIUS
Biker jacket: OH MY LOVE
Boots: ALESYA (SCARPE&SCARPE)
Necklaces: JMC ("Laura"), iar cel simplu este de aur
Rings: PRIMARK, CLAIRE'S



You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe