Rad Nomad - nuanta perfecta pentru anotimpul rece

9:37 pm

Toamna inca mai port rujuri si oje cat de cat deschise la culoare; mai nude, ca sa zic asa. Insa pentru ca mai e putin si vine iarna, si preferintele pentru culori se schimba si incep sa port nuante mai inchise si mai puternice. Asa ca azi va arat o oja care mie imi place foarte mult si este vorba despre nuanta 919 Rad Nomad de la Color Club, din colectia Back to Boho.
Colectia e veche, din toamna lui 2011 si cu toate ca doua oje din cele sase s-au uscat, restul sunt ca si noi si mie una mi se pare "wow" faptul ca inca pot purta o oja pe care o am de 4 ani. Iar acum sa vorbim despre Rad Nomad.
Are o consistenta geniala si cu toate ca nu are o periuta prea lata, mie imi place. E usor de aplicat si poate fi purtata chiar si intr-un singur strat insa pentru a obtine o culoare mai puternica, eu aplic doua straturi.
Nuanta e mai tricky asa. In sticluta, la lumina, se observa mai bine tenta de mov pe care o are, pe cand pe unghii nu e chiar asa de observabil lucrul asta si din anumite unghiuri pare aproape neagra. Si aici am vrut sa ajung. Ador oja neagra. Imi place enorm cum se vede pe unghii dar eu o cam evit. Si fac asta doar pentru ca nu suport cum se indeparteaza fiindca imi coloreaza pielea si urasc lucrul asta. Asa ca pentru cele care aveti aceeasi parere ca si mine, ojele in nuante de genul sunt perfecte. Deci in locul ojei negre, puteti opta pentru un burgundy, un verde super inchis, un gri antracit sau un albastru puternic.
Iar aici este swatch-ul. Voi ce spuneti de nuanta asta? Va plac ojele care bat spre negru dar care sunt cu totul si cu totul o alta culoare?
P.S. aici puteti vedea atat ojele Color Club pe care le mai am, cat si intreaga mea colectie.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe