Produsul saptamanii: gel de dus Labell L'Enigmatique in editie limitata

12:35 pm

Dupa cum bine se vede si din titlu, azi va arat un produs favorit al saptamanii. De fapt e favorit inca de la inceputul lui septembrie, de cand l-am cumparat dar pentru ca e pe terminate, m-am gandit sa va vorbesc putin despre el. Si pentru ca habar n-am cum sa fac un review al unui gel de dus, ma voi limita la o postare foarte scurta, de cateva randuri.

In primul rand, acel "?" de pe tub apare pentru ca pe spate e un cod care trebuia scanat bla, bla si trimis. A fost un fel de joc in care trebuia ghicit mirosul gelului de dus. Interesant, zic eu. Dar trecand peste asta, gelul are 250 ml, l-am cumparat de la Intermarché si a costat 1.35€. Chipurile e editie limitata si e de barbati dar eu nu-mi explic cum si de ce. Serios, de ce? Miroase a Cola si are sclipici. Ce e barbatesc aici? Si veti fi de acord cu mine atunci cand veti vedea poza de mai jos, in care am reusit sa prind gelul de dus in toata splendoarea lui.
TADAAA:
Asa-i ca-mi dati dreptate? Nu e cel mai superb gel de dus pe care l-ati vazut? Pentru mine este si daca il mai gasesc, sigur il recumpar. Si vreau si varianta de femei, La Mystérieuse, care e pe galben, tot cu sclipici insa eu cred ca tot asta de barbati e mai misto.
P.S. Sclipiciul nu ramane pe piele.

Si gata. Asta a fost postarea de astazi - cea mai scurta postare facuta de mine vreodata, cred. Insa nu puteam sa nu va arat minunatia asta. Voi ati vazut in Romania un gel de dus asemanator?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe