Noutati: Hema, Claire's, Cien, LPM + unboxing Nike AF1

9:21 am

Nu am mai postat de cateva zile si asta pentru ca am avut niste proiecte de facut pentru facultate, insa acum, avand cateva ore libere, m-am gandit sa fac o postare rapida. Si asa ajung sa va arat un alt haul in care apare si perechea de Nike Air Force 1 cu care v-am tot batut la cap.

Dar mai intai incep cu Lidl. Crema hidratanta intensiva cu extract de masline de la Cien a aparut si in "Favoritele lunii octombrie", asa ca nu am ce sa mai zic despre ea. A costat 2.49€. Si la fel ca si crema, si balsamul de par Le Petit Marseillais cu Karite si Argan a aparut in postare. Pe el l-am luat tot din Lidl si a fost doar 2.10€.

Trecand la magazinul Hema despre care v-am mai povestit aici, va zic ca tusului ii dadeam tarcoale de ceva timp, insa ezitam sa il iau fiindca ma gandeam ca nu e bun de nimic. Dar m-am inselat. Urmeaza sa ii fac review si in ciuda pretului infim (3€), chiar face treaba buna. L-am luat in nuanta 22, care e un medium brown foarte frumos si pe pleoape pare aproape negru.
Despre obsesia mea pentru creole v-am mai zis si astea de la Hema sunt mari, greute si imi place faptul ca au model, deci sunt mai interesante. Au fost reduse de la 2.95€ si chiar nu puteam sa le ratez. Si fireste ca iar am dat o tura pe la Claire's, unde am gasit frumusetea asta de lantisor. Iar cum nu prea mai am lantisoare scurte care inca sa-mi fie pe plac, l-am cumparat. Si era si singurul. 5.99€ a fost pretul lui intreg.
Finally, my babies. Acum aproape doua luni am facut acest wishlist, in care v-am aratat ce perechi de adidasi vreau sa-mi mai cumpar. Si Nike AF1 nu mai e pe lista. I-am luat de la Foot Locker, pretul se vede in a doua poza (eu zic ca in Romania i-as fi gasit mult mai scumpi), ii super-mega iubesc si de-abia astept sa vina primavara, sa-i pot purta.
V-am spus ca fac o postare rapida. Dar inainte sa va las, sa stiti ca ieri am fost cat pe ce sa cumpar si perechea de Adidas Superstar, pentru ca s-a deschis un "mini-mall" cu cateva magazine (H&M, Bershka, Marionnaud, Spartoo, Kiko etc) si in timp ce ma uitam la adidasi, tipa mi-a zis ca au 10€ reducere, fiind deschiderea. Ma tot invartesc pe acolo, ma consult cu mami si tati si cand intr-un final ma decid sa ma duc sa-i cumpar, pac, "nu mai avem marimea 37". Ei na, asta e. Poate am noroc de Black Friday.
Si da, ati vazut bine "Kiko". Mi-am luat un fond de ten si doua rujuri, ca nu aveam destule, plus o pereche noua de pantaloni de la Jennyfer si un crop top de la H&M.

Si v-am lasat. Voi pe ce ati mai cheltuit banii?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe