Haul: Claire's, Jennyfer si Adopt'

7:37 am

Pentru ca v-am tot zis ca am multe haul-uri de pus pe blog, azi mai tai unul de pe lista si vi-l arat, cu toate ca am doar cateva chestii de aratat: niste inele, o lumanare parfumata, ceva haine si un produs de make-up.

Si incep cu lumanarea parfumata pe care am luat-o de la C'est deux euros cu.. 2€, desigur. E de la Old Williamsburgh Candle si cum in Romania am niste lumanari de la aceeasi firma pe care le iubesc, am zis ca merg la sigur cu ea. Aroma e Cherry Pie, are o culoare superba si cand am mirosit-o in magazin, am zis pur si simplu ca mor! Insa, spre mirarea mea, m-a dezamagit. Aroma nu prea s-a simtit in camera si avand in vedere ca stau intr-o camera cat o debara, credeam sincer ca o sa se simta ceva. Dezamagire mare. Si nici nu a ars toata.
Trec la inele si cred ca deja stiti cat iubesc eu magazinele Claire's din strainatate si asta pentru ca atunci cand reduc preturile, pai chiar sunt reduse. Inelul negru gen "tattoo choker" a fost initial 1€ dar dupa cum vedeti, eu am dat si mai putin pe el, iar celelalte inele sunt midi, au fost 4 la set si pretul lor initial a fost 3.99€. Afacere!
Inainte sa va vorbesc despre singurul produs de make-up din acest haul, trebuie sa va spun ca eu nu sunt genul care cumpara farduri. Adica am farduri, imi plac, am perioade in care le folosesc si perioade in care nu dar nu sunt genul "OMG, trebuie sa-mi iau noua paleta Vice 4 de la Urban Decay pentru ca e noua si pentru ca pur si simplu trebuie sa fie a meaaa". Nu! Am cateva palete care imi sunt de ajuns si plus de asta, nu vreau sa colectionez farduri.
Iar pe cel de mai jos chiar nu am vrut sa-l iau. L-am confundat cu un BB Cream (nu ma intrebati cum am putut sa fac asta) si abia acasa am vazut ce am cumparat. Cu toate astea, il iubesc! E de la Adopt', l-am cumparat din magazinul Réserve Naturelle si initial costa 5.90€. E la borcanas, e fard crema, se intinde bine, miroase de-mi vine sa-l mananc si are o nuanta superba de auriu. E in testare si vreau sa-i fac review si de asta nu l-am pozat pe el direct. Nuanta este 01 Golden Sand.
Next, hainele! Jennyfer - un brand frantuzesc, care din pacate la noi nu se gaseste. Vara trecuta am descoperit brandul asta si cand am vazut magazinul si aici, am stiut ca o sa am ce cumpara. Tricoul e cropped, are o nuanta frumoasa de roz pal si e foarte versatil. L-am luat in marimea S si fost redus la 3€ (de la 4.99€).
La final, perechea mea de blugi preferata. Nu stiu ce e cu mine dar de cand sunt aici mi-am cumparat 5 perechi de pantaloni si doua de blugi, ceea ce e extrem de mult in doua luni jumate. Insa nu pot sa ma abtin cand chiar imi place ceva. Asa si cu blugii astia. Am intrat in magazin de curiozitate, i-am probat si neavand bani la mine in ziua aia, a trebuit sa-i las (si mai erau si singurii marimea 34). Insa a doua zi m-am dus si i-am luat si ma bucur ca am facut-o fiindca au devenit blugii mei preferati. Sunt blugi mom fit si au niste taieturi care ma innebunesc (ii puteti vedea mai bine in poza asta; sunt cei din stanga). Au avut reducere si am dat pe ei 21.59€, iar initial fusesera 35.99€.
Cam acesta a fost haul-ul de azi. V-a placut ceva? Voi ce v-ati mai cumparat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe