Favoritele lunii: august 2015

11:41 am

Gata cu pauza! De azi revin pe blog si cum altfel as fi putut sa incep daca nu cu favoritele lunii, fiind sfarsit de august? De data asta am ceva mai multe produse de make-up decat de obicei insa am si cateva de ingrijire. Asa ca.. incepem?
Image and video hosting by TinyPic
1. Bush MP3 8GB
Pentru ca am calatorit ceva-ceva in perioada care tocmai a trecut, am avut nevoie de un MP3 pe care sa-mi pun toate melodiile mele. Pe el incap cam 1800, iar eu abia mi-am pus 500 si nici n-am apucat sa le ascult pe toate. Si ghiciti ce? Face si poze! Da, da! Dupa parerea mea, e mai mult decat perfect.
2. NIVEA servetele demachiante pentru ten normal si mixt
Tocmai pentru ca am calatorit, servetelele astea demachiante mi-au fost de mare folos. Curata eficient, nu provoaca iritatii si nu sunt "aspre" cu tenul.
3. NIVEA apa micelara 3in1
La fel ca si servetelele, si apa micelara curata tenul foarte bine. Am folosit-o in fiecare seara si imi place ca are o sticluta mica si am putut sa o car dupa mine.
4. NIVEA demachiant bifazic de ochi Double Effect
V-am spus ca demachiantul meu preferat de ochi este bifazicul cu argan de la Farmec. Ei bine, cred ca acesta tocmai i-a luat locul! Si nu stiu. Mai e nevoie sa spun ceva?! Il recomand cu drag!
5. Gerovital Plant Tratament Pro Color sampon
Inca nu mi-am format o parere despre el insa apare in "Favoritele lunii" pentru ca miroase genial. Va recomand sa il incercati!
6. Collection Lasting Perfection fond de ten
Daca concealer-ul Lasting Perfection e preferatul meu, de ce sa nu fie si varianta sa de fond de ten? Acopera bine, rezista si ce e si mai bine, are SPF 20!
7. Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer
Desi l-am folosit de putine ori, a intrat rapid printre favorite. E mat, miroase bine dar e cam pigmentat; insa folosit cu grija, arata chiar dragut.
8. Too Faced Better Than Sex rimel
Mai intai, uitati cat de dragut arata! Iar peria, peria e geniala! Ofera volum genelor, nu le lipeste si nu curge.
9. Essence Maximum Volume rimel
Vi l-am aratat intr-un haul si v-am spus ca l-am gasit in Auchan la reducere. 4 lei am dat pe el. 4! Si pentru banii astia isi face treaba bine. Ofera ceva volum dar parca lipeste usor genele. Insa mie tot imi place.
10. Essence Make Me Brow gel-mascara
Pana sa incerc gelul asta, foloseam doar fard insa de cand am dat de el nu mai am nevoie de nimic altceva. Ofera un look ingrijit sprancenelor, e usor de folosit si in maxim un minut ai terminat cu el.

Acum sa trecem la altceva. Asa cum am facut si in postarea cu favoritele lunii trecute, fac si acum la fel si va spun ce melodii mi-au placut in august. Deci:
Everything Everything - Regret
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Si niste melodii din adolescenta mea, pe care mi-a facut placere sa le ascult in ultimele 10 zile:
Good Charlotte - Broken Hearts Parade
Good Charlotte - All Black
Good Charlotte - Break Apart Her Heart

Cam atat pentru azi. Pentru unele produse cred ca voi face review-uri insa mi-as fi dorit sa fac pentru toate. Dar cum unele dintre ele sunt in Romania, nu am cum sa fac asta. Oricum, voi ce produse ati folosit in luna august?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe