Bagaje pentru 5 luni

6:07 pm

Nu stiu cum e la voi dar in Besançon ploua inca de azi dimineata. Voiam sa ies si azi fiindca ieri m-am plimbat putin si am facut niste cumparaturi pe care o sa vi le arat intr-o postare viitoare dar din cauza vremii, azi voi sta in campus.. din nou. Iar asta inseamna ca pot sa scriu pentru voi pe blog. Deci, cum v-am si promis, azi va arat ce mi-am pus in bagajele mele pentru mobilitatea Erasmus. Pe langa faptul ca mi-am luat tot sifonierul cu mine (la propriu), multe perechi de incaltaminte, laptop, aparat, actele necesare pentru facultate si etc, mi-am luat si o gramada de produse cosmetice + make-up. Si pe astea vi le arat eu azi si cine stie, poate postarea mea va fi de folos cuiva.
Image and video hosting by TinyPic
Nu incep in forta si de aceea va arat ca intr-unul din cele doua portfarduri mi-am pus niste oje (eu zic ca nu sunt multe), pila de unghii, elastic de par, lama de ras (just in case), acetona, pila pentru talpi si o perie (ca sa-mi spal incaltamintea). Desigur ca am pus si penseta, unghiera, ascutitoare, forfecuta (care m-a ajutat enorm acum doua zile, la taiatul ambalajelor baxurilor de apa; pentru ca sunt awesome si mi-am uitat foarfeca cea mare acasa). Sa nu uitam de periuta de dinti si nelipsitii mei plasturi pentru herpes 'cause I'm a "lucky" gal, I know.
Image and video hosting by TinyPic
Partea mai interesanta abia acum incepe. Produsele astea au stat in geanta alb-negru, pe care am avut-o mereu la indemana. Puteti si voi sa observati ce am avut in ea: sampon, geluri de dus, masca de fata, servetele demachiante si alte chestii de dat jos "tencuiala" de pe fata, plasturi, mini-deo s.a.m.d. A, era sa uit. Am mai avut si dischete demachiante dar cum nu dadeau bine in poza, le-am lasat deoparte.
Image and video hosting by TinyPic
Iar asta e partea cea mai cea. La farduri si fond de ten stau bine, n-am exagerat. Insa la celelalte am avut din ce sa aleg si zau de nu mi se pare acum ca am ales putine. Sau nu? Ei, macar sa ajung eu sa le folosesc pe toate. Si ca tot ma gandeam acum ca am cu mine putine rujuri, mi-am amintit ca mi-am cumparat din Italia unul superb de la Wet n Wild, pe care o sa vi-l arat curand, intr-unul din haul-urile pe care urmeaza sa le public.
Image and video hosting by TinyPic
Si cam astea sunt unele dintre chestiile pe care le-am considerat necesare pentru sederea mea la camin. Voi ce va luati cu voi atunci cand stati departe de casa pentru o perioada mai lunga de timp?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe