Noutati: Primark, TRESemmé, NIVEA si altele

9:07 pm

Image and video hosting by TinyPic
Usor-usor incerc sa-mi intru in ritm si sa scriu pe blog mai des, asa cum v-am si obisnuit in ultimele doua luni. Desi pozele astea le-am facut acum doua saptamani, nu am avut cand sa pregatesc o postare cu ele pentru ca imediat dupa am si plecat in vacanta. Si nu am putut sa renunt dat fiind faptul ca postarile cu haul-uri sunt unele dintre cele mai vizionate postari ale mele si inteleg, pentru ca si eu ador sa ma uit pe alte bloguri la postari de genul asta. Gata cu atata blablabla si haideti sa va arat ultimele achizitii.
Image and video hosting by TinyPic
Si e normal sa incep cu.. Primark, desigur! Inca de cand am cumparat primele tatuaje temporare (nu acestea), m-am si indragostit de ele. Si cum sa nu o fac cand sunt atat de cute, nedureroase si costa si putin?! Pe astea inca nu le-am incercat dar o s-o fac curand. Voi ce ziceti de tatuajele temporare? Va plac?
Image and video hosting by TinyPic
Trecand la ceva mai random acum, cutia asta gigantica de Tic Tac m-a dat pe spate. Contine 60 de cutiute mici cu 4 arome: orange, peach&passion fruit, mint, iar ultima aroma - spearmint. Rujul nu face parte din "noutati"; l-am pus acolo doar ca sa vedeti cam cat de mare e cutia.
Image and video hosting by TinyPic
Cateva produse pentru ingrijire acum: bine-cunoscuta crema NIVEA - una din cremele mele preferate, niste apa de gura (stiu ca va plictisesc acum dar mai aveti putina rabdare), creme de corp Lara Bellucci si sampon+balsam Salon Silk de la TRESemmé.
Image and video hosting by TinyPic
MP3-ul Bush de 8GB a aparut si in favoritele lunii august si are deja si nume - Dillon, iar cine ma cunoaste stie ca am o dorinta nebuna de a da nume electronicelor. De casti chiar aveam nevoie si imi doream de mult unele asa mari, selfie stick-ul nu l-am incercat iar brelocul "I❤Ireland" imi place mult; l-am pus la o geanta de cosmetice.
Image and video hosting by TinyPic
Fiindca nu puteam sa ma car cu ditamai calculatorul dupa mine la camin, mi-am luat de la Argos un Lenovo Ideapad de pe care va scriu acum si de care sunt multumita; cel putin pana acum. Si da, normal ca are si el un nume. Deci fetelor, faceti cunostinta cu Darcy. Iar daca vreti sa inchideti aceasta pagina, va inteleg. I mean, cine mai da nume electronicelor? Dar veti rata ultima si cea mai interesanta parte a acestui haul. Cu ce? Cu incaltaminte de la Primark.
Image and video hosting by TinyPic
Deci la inceputul lunii august am postat un wishlist cu incaltaminte si acum va anunt ca gata, mi-am gasit perechea misto si ieftina de papuci cu platforma. Poate par putin cam ciudati dar eu ii iubesc si deja mi-e dor de ei; sunt acasa in Romania si am apucat sa-i port doar de doua ori.
Image and video hosting by TinyPic
Tot Primark dar astia sunt la mine si acum doar astept o zi draguta si insorita in care sa-i port. Dar parca imi si pare rau sa-i scot afara si sa-i murdaresc. E, asta e, trebuie. Ca de vreo 2 ani tot visez la o pereche de tenisi albi si in sfarsit am una.
Image and video hosting by TinyPic
Sa fiu sincera, sandalele astea nu le-am vrut la inceput dar tatal meu e de vina. Lui i-au placut si acum imi plac si mie; chiar mult. Sunt ciudatele dar sunt comode si arata bine in picioare.
Image and video hosting by TinyPic
Tot tati e vinovat si acum. Tenisii din stanga nu sunt genul meu dar au fost de folos alaltaieri cand am fost sa-mi fac abonament la autobuz si tramvai. S-a pus ploaia si a plouat mult si bine si cu toate ca toata chestia cu abonamentul s-a intamplat in campus, m-am facut fleasca pana in camera. Deci sunt okay, merg. In schimb, celelalte doua perechi mi se par cute si pe cea din dreapta chiar am purtat-o.
Image and video hosting by TinyPic
Si acum, daca va plac tocurile, voilà! 3 perechi de sandale: primele doua Primark, iar ultima Quiz. Nu am purtat nicio pereche dar o sa am eu timp la anul.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Si asta a fost haul-ul de azi. V-a placut ceva din ce v-am aratat? Voi ce v-ati mai cumparat?

Kisses,


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe