Cumparaturi de la Labell si DOP

9:57 pm

Pentru ca luna aceasta va voi prezenta in "Favoritele lunii" multe produse noi (majoritatea, daca nu chiar toate, luate din Franta), m-am gandit ca macar pe unele sa apuc sa vi le arat si in haul-uri. Deci probabilitatea ca saptamana aceasta sa apara pe blog o avalansa de haul-uri este mare. Dar nu cred ca va veti supara fiindca am vazut ca postarile legate de cumparaturi va plac cel mai mult si cum mie imi place sa cumpar, ei bine, facem un combo bun, nu credeti?

Si lasand asta la o parte, incep postarea spunandu-va ca am (re)gasit un brand dragut numit Labell si ceva imi spune ca se gaseste exclusiv la Intermarché, care e un supermarket de-al francezilor. Si spun "regasit" pentru ca pe acasa am un gloss Labell si am fost fericita atunci cand am vazut un brand cat de cat cunoscut. Asa. De sapun lichid chiar aveam nevoie deoarece pana sa mi-l cumpar pe acesta, imi folosisem samponul si nu era deloc bine pentru ca eu ma spal foarte dar foarte des pe maini. Sincera sa fiu, nu stiu nici o persoana care sa se spele pe maini mai des decat o fac eu, haha. I'm odd. Anyway, erau vreo 3-4 sortimente dar mie mi-a placut acesta cu crini albi si aloe vera. Miroase bine, curata, face spuma - stiti voi; chestii intalnite la orice sapun lichid si am dat pe el cam.. da - 1.19€.
Urmeaza un deodorant cu nuca de cocos pe care l-am luat in primul rand datorita pretului, iar in al doilea rand datorita mirosului. 24 de ore de protectie, anti-urme albe s.a.m.d. Nu, nu va zic aici daca imi place sau nu fiindca urmeaza sa-i fac review. A, da. Are 200 ml si a costat 1.25€.
Si ramanand tot in zona cu 1 si mai exact 1.35€, cat am dat eu pe gelul asta de dus, vreau sa va spun doar atat despre el: e de barbati si e superb. Atat. Urmeaza review.
Image and video hosting by TinyPic
Avand nevoie si de o masca de par si stiind deja de existenta brandului DOP, am cumparat-o cu 3.35€ pe aceasta cu Karite, care e destinata parului foarte uscat/cret. Deci miroase.. bestial si cred ca ii voi face un review cat de curand insa e ceva ciudat la ea - nu necesita clatire, iar eu am observat asta abia dupa ce am cumparat-o si am fost ceva gen: "WTF? Cum nu? Cand are textura asta, cum sa o lasi pur si simplu in par?". Pai uite ca o lasi asa cum am lasat-o eu acum - si asta doar pentru ca oricum trebuia sa-mi spal parul in seara asta.
Image and video hosting by TinyPic
Si inca ceva pe ziua de azi si apoi va las. Aici avem un magazin numit "C'est deux euros", care e super interesant si in care se gasesc tot felul de chestii: de la produse de ingrijire, decoratiuni, vase bla bla si pana la DVD-uri si carti de colorat. Cum sunt preturile? Ya, v-ati dat deja seama din nume - totul e la 2€. E foarte misto asa ca si concept si mi-as dori sa avem si noi asa ceva in Romania. Oricum, ca sa nu ma mai abat de la subiect, va spun ca prima oara cand am intrat in magazin am facut-o doar ca sa ma uit si cum eu nu pot doar sa ma uit, am iesit de acolo cu un set de clame de diferite marimi si cu un prosopel pentru uscat parul.
Image and video hosting by TinyPic
Si acum la sfarsit tin sa va anunt ca tot ce v-am aratat a fost cumparat acum aproape o luna si cu toate ca puteam sa fac un haul gigantic in care sa va arat toate cumparaturile din luna septembrie, n-am vrut asta. Stiti si voi; poze facute diferit, lumina diferita, povestioare diferite si nu. Ar fi iesit naspa. Asa ca o sa va rog sa imi suportati multele haul-uri care vor urma, iar acum va las si va urez o seara cat mai placuta!

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe