NOTD: Rimmel 520 Camouflage Chic

12:18 pm

In postarea de ieri nu v-am spus dar in sfarsit mi-am facut internetul! Asta dupa ce am stat pe uscat aproape doua saptamani pentru ca dupa primul apel catre Myneo, ei mi-au promis foarte frumos ca rezolva problema. Vezi, Doamne problema era in tot caminul meu. Am asteptat, am asteptat pana miercurea asta care tocmai a trecut, cand m-au apucat dracii si i-am sunat. O juma de ora mi-au mancat din viata si tot nu au rezolvat problema. Joi dimineata la fel. Suna iar, stai de vorba peste o jumatate de ora si abia dupa al doilea telefon catre ei in dimineata de joi, s-a rezolvat problema. Si sa mai zic ca eu am platit internetul pentru o luna si in final ajung sa il folosesc doar doua saptamani? Deja bat campii si astea sunt povestioare care probabil nu va intereseaza dar ma gandeam sa incep sa scriu articole despre lucruri din viata de zi cu zi, de aici. Iar acum trec la postarea propriu-zisa.
Image and video hosting by TinyPic
Rimmel este brandul meu preferat de make-up si cu toate astea, am doar 4 oje marca asta. Totusi, astea 4 pe care le am imi plac mult si azi vreau sa v-o arat pe una dintre ele: 520 Camouflage Chic din gama Lycra Pro. O am deja de 2 ani, cred si e fix ca la inceput. Am luat-o in aceeasi zi cu top coat-urile Nicole by OPI de care ma tot plang ca s-au ingrosat si spre mirarea mea, calitatea ojei Rimmel e ceva de speriat fata de top coat-urile Nicole by OPI; e net superioara celor doua. Deci, bine Rimmel!

Iar acum ca am laudat-o, haideti sa va spun ca inainte sa o aplic pe unghii, am folosit base coat-ul Primark Strong Nails despre care inca nu mi-am format vreo parere. Si in caz ca se va intampla asta, va voi informa. Asa. Cred ca din Camouflage Chic am dat doua straturi dar nu mai stiu sigur si in prima poza nu se vede, poate putin in a doua dar oja are niste particule fine-fine de gri/argintiu insa nu e ceva observabil. Per total nuanta e superba. E un verde kaki perfect pentru toamna. Acum, in legatura cu "up to 10 days", nu e adevarat. Poate daca aplici si un top coat la sfarsit, da, poate te tine pana la 10 zile dar cum eu nu am mai aplicat nimic, m-a tinut cam 5 zile. Bine, in a cincea zi deja oja era putin sarita si cum nu prea-mi place mie sa umblu cu oja sarita, am indepartat-o.
Image and video hosting by TinyPic
Deci, va place nuanta? Voi ce oje folositi toamna?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe