NOTD: Periwinkle Violet with a touch of sparkle

10:38 pm

Image and video hosting by TinyPic
Am zis ca incep sa postez mai des si iar am lasat zilele sa treaca fara ca eu sa dau vreun semn de viata pe blog. Adevarul este ca incerc sa traiesc momentul cat de bine pot si incerc sa-mi petrec cat mai mult timp cu persoanele pe care le-am cunoscut aici si pe care le-am indragit foarte repede. Totusi, postarea de azi nu este despre prietenie si Erasmus, ci despre ceva ce ati mai vazut pe blogul meu: o manichiura a zilei.

Oja Kiko 337 Periwinkle Violet o cunoasteti, v-am mai aratat-o de cateva ori. Cand am cumparat-o nu mi s-a parut cine stie ce ca si nuanta dar acum o ador si cred ca e superba. Sclipiciul Miss Sporty Sparkle Touch. Trebuie sa mai zic ceva despre el? Cred ca deja v-ati saturat sa il tot vedeti in postarile mele cu NOTD dar ce sa fac daca imi place prea mult? Si cele care ma cititi deja de ceva timp, cred ca observati ceva nou in poza de mai sus. Da, mi-am luat - in sfarsit - base coat si top coat. Sunt de la Primark si le veti vedea si intr-o postare viitoare, cu un Primark haul. Base coat-ul (stanga) este de fapt un ser pentru cresterea si intarirea unghiilor si face parte din gama P.S. LOVE YOUR NAILS, iar top coat-ul PS... HIGH SHINE este un lac care ofera un rezultat ca de unghii cu gel. Si acesta e rezultatul:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mie imi place enorm cum arata sclipiciul Miss Sporty peste oja Kiko. Voi ce spuneti? Voua va place?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe