OOTD: Summer layering

5:00 pm

Nu am mai pus tinute pe blog din mai si chiar as pune mai des daca as avea pe cineva care sa imi faca poze (cineva priceput) dar pana gasesc, sper sa va multumeasca si cei doi "fotografi" de acum - mama si sora mea. Deci tinuta de azi e despre cum sa porti cat mai multe haine pe tine, editie varatica.
Eu iubesc sa fac layering dar vara reusesc mai greu. Ce-i drept, caldura e de vina. Nu ne intelegem deloc. Insa ieri parca nu m-a deranjat asa tare si am reusit sa ma imbrac si colorat - ceea ce e wow pentru mine, eu imbracandu-ma mai sumbru: in gri, alb si foarte mult negru.

Deci, "analizam" piesele? Tricoul vi l-am mai aratat aici, blugii mom au aparut aici, iar chestia roz de deasupra e no name. Nu stiu cum sa o numesc dar o am de la mama mea si o ador, cu toate ca la inceput nu mi-a placut deloc pentru ca imi amintea de asa-zisele "tricouri de plasa".
Perechea de incaltaminte seamana cu ceva de la Dr. Martens ce se numeste "1461 shoe", numai ca ai mei au fost doar 10€ - un adevarat chilipir pentru asa o pereche inflorata de pantofi. Si cand ma gandesc ca inainte sa ii probez, am zis "Cat de urati sunt!", iar acum sunt indragostita lulea de ei. De geanta stiu deja ca v-ati plictisit dar ce sa fac daca o am si pe maro?! Si in plus, e foarte draguta si versatila. (varianta pe negru o puteti vedea aici si aici) Ceasul il stiti, cureaua o stiti, bratarile le port non-stop si tattoo choker-ul negru care abia se vede in prima poza, e de la H&M. Am uitat ceva? Sper ca nu. Alte detalii gasiti jos, sub poze.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Crop top: TERRANOVA
Mom jeans: PULL&BEAR
Dr. Martens look-alike 1461 shoes: ZUIKI
Bag: PRIMARK
Tattoo choker: H&M
Watch: SEIKO


Sper ca v-a placut tinuta mea. See y'all soon!

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe