NOTD: Confetti Fun - top coat-ul meu preferat

11:37 am

Image and video hosting by TinyPic
Nu e prima si nici ultima oara cand spun ca unul din top coat-urile mele preferate este Nicole by OPI Confetti Fun din colectia Selenei Gomez. Are combinatia perfecta de culori si da bine aproape peste orice nuanta de oja, fie ea mai deschisa sau mai inchisa, pala sau mai tipatoare. Si ca un exemplu, aici il vedeti aplicat peste un portocaliu superb. Nu-i asa ca si aia e o combinatie reusita?

Anyway, eu astazi va prezint cum arata in combinatie cu o oja alba, iar cea folosita de mine este Gabrini 3D, numarul 02, pe care v-am aratat-o si ieri, aici. Pe unghiile pe care am incheiat cu top coat-ul Confetti Fun am aplicat doar un strat de oja alba, iar pe celelalte am aplicat trei; asta ca sa fie oja opaca si sa se vada cat de cat in regula. Rezultatul obtinut imi place si ma bine-dispune dar singura parte proasta e ca top coat-ul meu devine si mai greu de aplicat pe zi ce trece. Poate risc si bag niste acetona in el, nu stiu. Nu vreau sa ajunga la gunoi..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Si cam atat pentru azi. Sper ca v-a placut combinatia. Voi ce top coat-uri preferati?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe