Review: Bioeel lotiune antiacneica cu extract de musetel

6:54 am

Image and video hosting by TinyPic
Intr-o postare din iulie v-am aratat niste oferte DM si printre ele era si lotiunea antiacneica cu extract de musetel de la Bioeel, despre care o sa va povestesc in randurile ce urmeaza. Eram tare curioasa sa o incerc si cum nu am gasit niciun review, am zis ca o cumpar si o testez asa la risc. M-am gandit ca, fiind redusa la aproximativ 6 lei, nu fac nici risipa de bani in caz ca nu-mi place.
Image and video hosting by TinyPic
Incep prin a lauda atat cutia, cat si sticluta lotiunii. Nu stiu, mi se par asa dragute si speciale - intr-un cuvant, diferite. Imi place mult design-ul si faptul ca predomina albul, care arata foarte bine combinat cu verde. Cu toate ca nu mai auzisem de Bioeel, parca numai design-ul lotiunii mi-a dat incredere in brand. Iar pentru cine nu stie, istoria Bioeel a inceput in anul 1992 la Targu Mures, cu productia primelor medicamente si cosmetice. Dar acum sa va povestesc si despre alte chestii care va intereseaza.

Conform a ceea ce scrie pe sticluta, lotiunea are proprietati dezinfectante, antiinflamatoare, cicatrizante, calmante si degresante. Deci promite multe. Sticluta are 120 ml - cam putin, dupa parerea mea. Eu nu am nici macar o luna implinita de cand o folosesc si mai am cativa stropi, doar pentru o folosire.

Image and video hosting by TinyPic
Ca si ingrediente, acestea sunt 5, mari si tari: Aqua, alcohol denaturated, Chamomille extract, camphor, boric acid. Da, si eu iubesc o lista scurta de ingrediente dar am pretentia ca acele ingrediente sa fie si benefice tenului meu. Din lista asta, alcoolul si camforul ce Doamne iarta-ma cauta acolo? Stiti deja ca trebuie evitate produsele cu alcool in ele, iar despre camfor trebuie sa retineti ca e o substanta obtinuta initial numai din rasina unui copac din Asia de Sud, numit Cinnamomum camphora, substanta fiind ulterior obtinuta si pe cale sintetica. Ei bine, acest camfor dauneaza sanatatii si aplicat pe piele, poate provoca iritatii si dermatita. Si sa nu mai zic ca e periculos si daca e inhalat, iar in cazul acestei lotiuni e imposibil sa nu inhalezi mirosul pentru ca e foarte dar foarte puternic! Va spun ca de multe ori, in timp ce o foloseam, imi faceam vant cu mana (la propriu) pentru ca nu puteam sa respir asa ceva si aveam nevoie de aer. Mai e nevoie sa continui cu review-ul dupa chestia asta? Okay, mai zic cateva lucruri.
Image and video hosting by TinyPic
Vedeti si voi, orificiul e potrivit pentru aplicarea lotiunii pe discheta - lotiune care are o nuanta asa mai galbuie si pe care eu am aplicat-o dimineata si seara, pe tenul curatat. Sa va spun sincer, dupa prima folosire mi-a uscat niste cosuri si am zis "Da, cred ca o sa-mi placa." dar nu! Nu mi-a mai uscat niciun cos de atunci, ci numai gatul pentru ca o aplicam si in zona aia. Nu mi-a facut bine dar nici rau - in sensul ca nu mi-au aparut si mai multe cosuri din cauza ei. Whatevs, indemnul meu e sa nu o incercati si asta v-o zic numai din cauza listei de ingrediente care e primul factor incadrat la "mi-a facut rau", urmat de mirosul acesteia. Dar acum, voi decideti.

Sper ca review-ul meu v-a ajutat.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe