Wishlist cu incaltaminte

12:12 pm

Nu stiu ce se intampla.. In iulie am avut asa un apetit pentru scris, iar acum parca m-a parasit inspiratia. In doua saptamani plec, am multe bagaje de facut si o gramada de chestii de bifat pe "to do" list. Incerc si nu incerc sa ma eschivez, in sensul ca nu cred ca voi posta luna aceasta atat cat imi doresc eu. Om trai si om vedea. Acum urmeaza sa cititi o postare scurta si neinspirata dar I can't help myself - iubesc sa fac liste cu lucruri dorite pentru ca imi place sa ma uit peste ele dupa un timp si sa vad ce/ce nu mi-am cumparat. Asa si azi; dar azi lista mea nu mai contine produse de make-up (ca de obicei), ci incaltaminte. Lasand la o parte alte introduceri, sa va spun cate ceva despre fiecare pereche in parte.
Image and video hosting by TinyPic
Perechea numarul 1 imi aminteste de copilarie. Cand eram mica, numai asa ceva purtam vara. Aveam mai multe perechi de papuci asa (cu platforma si fara) si erau super comozi. Acum se poarta iar si intr-un timp se gaseau la Pull&Bear dar nu m-a lasat inima sa dau 170 de lei pe o pereche. Adica, for God's sake, e doar o pereche de papuci! Plus de asta, stiti ca eu sunt mai mult cu reducerile. Cand voi gasi o pereche misto cu pret convenabil, sa fiti sigure ca mi-o cumpar.
Trecem la perechea numarul 2, care e o iubire mai veche de-a mea: Dr. Martens Bryony. Bocancii exista si pe negru dar la modelul acesta ii vreau asa - cherry red. Am pata pusa ca lumea pe platforme, vedeti? Ahhh sincer, n-am cuvintele potrivite pentru a va face sa intelegeti cat de mult ii ador! SUNT PERFECTI!
Iar acum, perechea numarul 3Dr. Martens Jadon. Si modelul acesta, ca si Bryony, e disponibil in doua culori: black si cherry red. Ei, bocancii Jadon ii vreau pe negru si nici pentru ei nu am cuvinte. Mi se par versatili si as putea sa ii port la o gramada de tinute.

Sunt curioasa sa vad cand imi voi bifa acest wishlist.
Va plac alegerile mele? Voi ce aveti pe lista de dorinte?

Kisses,


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe