Cumparaturile din ultimele zile

8:31 pm

Daca ati citit deja "travel" tag-ul meu, atunci stiti ca in mai putin de o saptamana plec si eu din tara, iar in tag-ul "trei lucruri" v-am dat si un indiciu legat de cat timp voi sta plecata: "ianuarie".
Intai voi pleca in Italia dar destinatia finala pentru anul acesta va fi Franta. Mai exact Besançon, unde voi ramane pana in ianuarie, ca bursiera Erasmus. Asa ca sa nu va mirati daca in urmatoarele luni vor aparea pe blog articole despre "viata unei bursiere Erasmus". Plus de asta, cred ca vor fi niste articole utile pentru cine isi doreste sa plece cu bursa la facultate. Dar lasand asta la o parte, sa va arat si ce cumparaturi am facut pentru plecare. Nu promit nimic dar cred ca voi face si o postare separata legata de ceea ce vor contine bagajele mele.
(Oh God, enough with this pointless introduction!)
P.S. Preturile sunt cu aproximatie, din ce-mi amintesc.

Incep cu Auchan si mai exact cu un deo spray cu fructul pasiunii, marca proprie Auchan (200 ml, 6 lei). Am mai avut odata unul, insa cu cocos si chiar mi-a placut. Pe el scrie ca e anti-urme albe si ca rezista 24 de ore. Nu-i asa, nu protejeaza cine stie ce dar miroase super. A, si mai scrie ca are 0% parabeni si 0% aluminiu. Sa cred oare?!
Trec la gelul-mascara pentru sprancene Make Me Brow de la Essence despre care auzisem ca ar fi dupe pentru Gimme Brow de la Benefit. L-am folosit de doua ori pana acum si imi place mult. Eu am nuanta 02 Browny Brows si am dat pe el in jur de 14 lei. Un alt produs Essence, de data asta neplanificat, a fost rimelul Maximum Volume. L-am gasit printre alte produse reduse si va vine sa credeti sau nu, a fost numai 4 lei! Pentru cele doua produse Essence cumparate, am primit cadou setul Show Your Feet, cu 6 pernute de gel transparente.
Image and video hosting by TinyPic
Pe lista de cumparaturi nu aveam trecut si un sampon dar aveam trecut un mini-deodorant Gerovital. M-am uitat de zeci de ori dupa unul si apoi am vazut ca erau multe seturi cu mini-deo+alt produs. Asa ca mi-am ales setul cu sampon Gerovital Plant Tratament Pro Color (200 ml) + mini-deodorant Gerovital H3 Natural (40 ml), care a costat numai 9 lei. Chiar va recomand sa dati o raita prin Auchan si sa va uitati la seturile Gerovital.
Alt produs cumparat de acolo e fondul de ten Stay Matte de la Rimmel. E deja al treilea tub cumparat si imi place mult. E potrivit pentru ten mixt/gras si nu e nici scump. A fost 26.5 lei si nuanta pe care am ales-o e 100 Ivory, cea mai deschisa. In rest, am mai cumparat un set de benzi depilatoare de la Elmiplant cu 14 lei (ca acesta de aici) si alte chestii necesare gen pasta de dinti, plasturi pentru herpes, etc.

Din DM am cumparat doar dizolvant fara acetona de la Ebelin (200 ml, 6 lei), un mini-gel de curatare racoritor de la Balea pentru ten normal si mixt (20 ml, 3.5 lei) si un pachet de absorbante Jessa. Si normal ca am fost si pe Lipscani si mi-am luat un tus Kallos (01 Black, 9 lei), doua oje Gabrini 3D (02 cea alba si 59 cea neagra, 3 lei) + alte tampenii utile: oglinda, pila de unghii, ascutitoare, burete de baie, etc. In final, mi-am cumparat din H&M un piercing fals pentru nas, pentru ca de ce nu? E foarte dragut, e auriu si a costat doar 12.90 lei.
Image and video hosting by TinyPic
De astea uitasem! Din Auchan mi-am mai luat si un kit Preference Wild Ombres de la L'Oreal (Ombre No.1, 28 lei) si un gel de par Gogo de la Kallos (125 ml, 3-4 lei), iar de pe Lipscani un creion alb de la ADA cu numai 1.5 lei - l-am folosit deja si imi place mult, e super rezistent!

Sper ca nu v-am plictisit cu postarea asta lunga. Voi ce v-ati mai cumparat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe