Haul: Garnier, Gifi, Kiabi, Claire's si Arkopharma

3:57 pm

Sau mai degraba un haul vechi din Franta pentru ca donsoara e lenesa si uita ca are 100 de haul-uri de pus pe blog. Deci azi va arat ce mi-am mai cumparat eu acum 10 ani, la sfarsitul lui octombrie.

Incep cu ceva ce gaseam si in Romania: uleiul de par Garnier Fructis Huile Miraculeuse, care a fost o mare teapa si nu fiindca nu imi place -ca doar a aparut si in "Favoritele lunii noiembrie"-, ci doar ca am dat pe el nu mai putin de 8.53€. Insa dintre toate optiunile pe care le-am avut atunci, acesta a fost cel mai okay la raportul cantitate-pret. Per total, chiar este un ulei bun si miroase nemaipomenit de bine.
Si pentru ca v-am spus ca in Franta mi-a aparut o acnee de toata frumusetea, am zis sa incerc de pe atunci sa atenuez problema. Asa ca mi-am cumparat un ulei de arbore de ceai Arkopharma din gama Arko Essentiel. A costat 3.99€ si pot spune ca nu a avut nici un efect asupra tenului meu. Dar ii voi mai da o sansa fiindca mai am ceva-ceva din el.
Vad ca inelul a picat la tanc. De mult nu va mai aratasem ceva de la Claire's si atunci cand l-am vazut, am stiut ca nu trebuie sa ies din magazin fara el. Pretul initial a fost de 5.99€.
Mereu se intampla sa imi placa magazine care la noi nu exista si fireste ca Gifi se numara printre ele. Prima oara am intrat acolo din pura curiozitate si apoi dadeam o raita de fiecare data cand eram prin preajma. E un magazin cu decoratiuni, ceva mobila, vase, chestii pentru baie, lumanari parfumate, bijuterii, produse de make-up si alte chestii random (cum mi-am luat eu). Asa ca la prima mea vizita am iesit de acolo cu o instalatie de Craciun (care e pusa acum in camera mea), un carnet de notite sub forma de tableta (muscata) de ciocolata si niste role pentru scame.
Ca sa imi continui ideea cu "obsesia pentru Kiabi" din haul-ul trecut, va mai arat alte doua chestii de acolo. Initial plecasem cu gandul de a cumpara ceva pentru mama, respectiv sora mea dar nu am putut sa nu imi cumpar si eu ceva. Si mai ales ca acest tricou costa doar 4€! E simplu, lung (peste fund) si largut - cam asta port atunci cand nu am chef de tricouri cropped.
Ramanand tot la haine largi, chiar aveam nevoie de o bluzita in dungi si pe aceasta am dat doar 6.50€. Are decolteu in V si vine tare bine pe corp.
Si uite ca in sfarsit am mai facut si o postare scurta. Stiu ca probabil v-ati saturat de haul-urile mele multe dar nu am ce sa fac. Asteptati-va la inca 5, cel putin.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe