Review: sampon Pétrole Hahn impotriva caderii parului

11:12 am

In ultima postare de tip "haul" v-am aratat, printre alte produse, si acest sampon marca Pétrole Hahn. Este un sampon pentru barbati si din cate am citit eu, toate produsele Pétrole Hahn ar fi destinate barbatilor. Si atunci de ce l-am mai luat?! Pai in perioada aceea incepuse sa imi cada foarte mult par din cauza stresului. Asa ca am cautat pe internet si l-am gasit pe acesta.

Eu l-am cumparat din Franta cu 2.24€ dar am observat ca se gaseste si la noi in diverse magazine online si costa undeva pe la 15 lei. Deci nu-i rau pretul. Recipientul are 250 ml si sincera sa fiu, nu stiu daca se gaseste si la sticlute mai mari. Contine ulei esential de cimbru si daca nu ma insel, miroase fix ca gelul de dus Axe Dark Temptation care se intampla sa fie si gelul meu de barbati preferat.
Initial nu mi-a placut. Pe atunci eram in Franta si mi se parea mie ca nu are nici un rezultat. Apoi mi-am cumparat un alt sampon si l-am cam lasat balta pe acesta. Deci de folosit, l-am folosit cu pauze, iar intre timp m-am intors acasa, unde "ma asteptau" alte 3 sampoane incepute. Si in final m-am hotarat sa il folosesc exclusiv pe el, timp de cateva saptamani.

Acum, stand in pat cu sticluta goala de sampon langa mine, realizez ca mi-a placut si ca am vazut o imbunatatire. Inca imi cade par (in cantitati normale) dar am observat ca atunci cand il sterg cu prosopul, ud fiind, cad mai putine fire. La fel se intampla si in cazul periei de par sau a momentelor in care, pur si simplu, imi mai trec mana prin par.
Deci da, pentru mine a functionat si l-as mai cumpara. Plus de asta, primeste o bila alba si pentru faptul ca nu mi-a provocat mancarimi. Ca sa inchei, in caz ca nu va deranjeaza mirosul specific barbatesc si nici nu aveti mari probleme legate de caderea parului, va recomand sa il incercati. Eu acum ma intorc la un sampon Cien anti-matreata, despre care va voi povesti intr-un viitor review.
Pana atunci, voi ce sampoane anti-cadere ati incercat? Ati folosit ceva de la Pétrole Hahn pana acum?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe