Ce am primit de Craciun | 2015

11:17 am

Pozele erau pregatite de mult si tot ce trebuia sa fac era sa stau cu voi la taclale dar am fost prea lenesa pentru o postare cu atat de multe poze. Si tocmai pentru ca sunt atat de multe, nu o sa ma apuc nici eu sa scriu romane, ci o sa scriu doar cateva randuri despre produse. Iar in cazul chestiilor de make-up&stuff, o sa scriu brandurile, nuantele s.a.m.d. Dar inainte sa incep, trebuie sa va zic ca nu o sa va arat doar ceea ce am primit de Craciun, ci si chestiile cumparate in acea perioada. 

Si hai sa incep cu ceva de care am fost si inca sunt foarte incantata: paletele Naked 2 si Naked 3 de la Urban Decay.
Sa fiu sincera, Naked 3 nu m-a atras niciodata prea mult. Mi s-a parut "prea roz" pentru mine. Insa cand am primit-o, nu imi mai puteam lua ochii de la ea! Si in caz ca vreti sa va cumparati o paleta Naked si nu stiti pe care sa o alegeti dintre cele 3, poate va pot ajuta eu cu o postare despre ele - cu swatch-uri, de unde sa le cumparati, etc, etc.
Acum, trecand mai departe dar ramanand tot la UD, am primit si un ruj din gama Matte Revolution in nuanta Temper, pe care doar l-am incercat pe mana. E extrem de pigmentat si foarte usor de aplicat. Imi place mult de tot si vreau sa imi cumpar si nuanta 1993, din aceeasi gama mata dar din pacate este tot timpul out of stock pe feelunique.
Lasand la o parte UD, am mai primit setul de oje Technic Party Brights, pe care stiu sigur ca o sa il folosesc non-stop la vara. Am incercat oja albastra si pe cea galbena si, spre mirarea mea, ojele s-au dovedit a fi mate.
Tot la capitolul "unghii" intra si oja Gel Pro de la George, in nuanta 02 Poppy Red si pentru ca pudra mea de la Catrice e cam pe terminate, Silk Finish Pressed Powder a picat la tanc! Nuanta pe care am primit-o este 03 Beige Silk.
P.S. produsele George se gasesc la Asda.

Gata cu produsele de make-up. Sa trecem acum la produse pentru corp! Si incep cu crema de maini Hammam El Hana Egyptian White Musk, pe care v-am mai aratat-o si aici. Contine unt de Shea si ulei de Argan, hidrateaza bine si miroase bestial! Costa aproximativ 3.5 lei si o gasiti la Auchan. Si ca tot veni vorba de Auchan, de acolo este si setul Elmiplant Skinnergy, pe care mi-l doream tare mult. Contine crema-gel hidratanta Refresh it! pentru ten normal/mixt si lotiunea de corp So alive! pentru piele normala/uscata. A costat cam 19 lei, iar daca nu ati apucat sa il cumparati, pe eMAG inca se mai gaseste.
Tesco is next si de acolo am doua chestii: Real Extracts Bath Fizzes (bombe de baie; doua cu merisor si doua cu miere) si setul British Bloom Lily of the Valley cu spray de corp si lotiune de corp.
Mai departe, am primit un unt de corp de la Thai Spa si un scrub de corp de la Fennel - ambele cu cacao, iar pentru ca incepe sa ma pasioneze toata treaba asta cu hidratarea corpului, mi-am facut singura cadou si un unt de corp de la The Body Shop - de data asta cu ulei de argan. Pe acesta l-am luat din aeroport din Elvetia si a costat doar 10€! Eu zic ca am facut afacere buna.

Si in sfarsit, incep sa "vorbesc" mai putin; momentan. Pana acum nu am mai incercat geluri de dus de la Imperial Leather dar pot spune ca arata tare bine. Cat despre Simple, am mai avut produse pentru fata; insa pentru corp, nu si de-abia astept sa le folosesc.
Si abia acum incepe avalansa de geluri de dus; de data aceasta de la NIVEA.
Si continuam cu NIVEA Men, pentru ca eu folosesc si geluri de dus pentru barbati.
Va asigur ca am terminat cu gelurile de dus pe ziua de azi! Iar acum sa trecem la cateva produse pentru par.
Uleiul de cocos de la Sunlit vi l-am mai aratat aici. Ieri l-am folosit a doua oara si imi place. Ramane sa il mai testez si apoi revin cu review-ul pe care i l-am promis acum cateva zile unei fete.
Acum, alte chestii cumparate de mine: in Kaufland a fost o oferta la sampoanele si balsamurile Syoss. Cumparai oricare doua produse cu 24 lei si cum eu ochisem de mult timp samponul anti-matreata, ei bine, nu am putut sa ma abtin.
Inca ceva de par, insa de data asta nu e cumparat de mine: masca de par TRESemmé Thermal Recovery. De la TRESemmé am folosit pana acum doar sampoane si balsamuri, asa ca sunt tare curioasa de masca asta.

Next, niste spray-uri de corp de la Intu si ceva ce in mod normal nu arat pe blog - pasta de dinti. Dar la cat de dragut arata tuburile, nu am putut sa nu vi le arat!
De la La Roche-Posay am avut 3 mostre de gel spumant purifiant Effaclar si 6 de crema tratament Effaclar Duo[+]. Gelul mi-a placut, insa crema mi-a uscat fata mult prea rau.
O alta mostra pe care am folosit-o - lotiunea Gloves in a Bottle care iar, nu m-a dat pe spate si eu una nu inteleg de ce e atat de laudata.
Alte chestii cumparate de mine: crema de picioare Cien Med (a fost 3 lei si ceva), masca hidratanta pentru fata (marca proprie Kaufland) si bine-cunoscutul balsam de buze NIVEA Essential Care, de care normal ca nu aveam nevoie. Dar atunci cand sunt doua la set si costa doar 12 lei, nu ai cum sa le lasi in urma. Cel putin eu nu am putut.
Am mai primit inca o oja Gel Pro de la George, in nuanta 01 Jet Black, iar sapunul Outback Mate de la Lush, fardul negru Bourjois si oja Yves Rocher in nuanta 64 Bleu givré au fost cadoul meu de Craciun din partea prietenei mele din Franta.

Despre parfumuri zic doar ca Ricci Ricci e cumparat a treia sau a patra oara si chiar va indemn sa il incercati.
Bineinteles ca de Craciun, fara Primark nu se mai poate. Ii aratasem tatalui meu penarul cu ceva timp in urma si m-am bucurat mult atunci cand l-am vazut, fiindca eu uitasem de el.
Si acum ajung la cadoul meu principal: un telefon nou. iPhone-ul meu 4 are deja 5 ani si merge cam greu. Deci l-a inlocuit surioara lui, Aoife. Si uitati-va cat de draguta este husa cu catel! 
Iarasi, de Craciun nu se poate sa nu primesc lumanari sau betisoare parfumate. Acum am stoc de Yankee Candle, Air Wick si betisoare Coley & Gill.
Si am ajuns la ultima poza, in sfarsit! Am primit o cutiuta de depozitare (in care mi-am pus niste mostre), multe rame foto si o geanta pentru laptop.
Si iar am scris o groaza.. Stiu ca postarea asta nu mai are farmec acum, in februarie, dar sper ca v-a placut si ca ati citit-o cu drag.

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe