Prima mea comanda iHerb

4:12 pm

In ianuarie, cei de la iHerb au avut transport gratuit prin Airmail pentru comenzile de peste 40$, iar eu am profitat de ocazie si am dat prima mea comanda, pentru care am platit 64$. Mai auzisem chestii cum ca se mai pierd coletele, etc, etc, insa voiam de mult sa imi cumpar ceva de acolo, aveam si bani pe card si mai erau si toate produsele pe stoc - deci, ocazia perfecta!

Am plasat comanda pe 26 ianuarie, pe 27 dimineata deja era "Shipped Out" si ieri am ridicat-o de la posta - de la cea de cartier. Totul a decurs extrem de bine; livrarea a fost rapida (ma asteptam sa dureze o luna), produsele au fost ambalate bine, nu am platit taxe in plus - pe scurt, vor mai urma si alte comenzi. Dar acum sa va arat ce mi-am comandat!
P.S. in poza de pe Facebook mai apar si alte produse - acelea erau ale surorii mele.
Mi-o doream de mult timp fiindca auzisem ca ar fi buna pentru semnele de pe corp ramase in urma cosurilor - si asta datorita concentratiei de 12% de acid glicolic. Are 340 g si m-a costat 10.39€ (am platit cu card de euro si mi-a fost mai simplu asa, decat sa vad pretul afisat in dolari).
Mai am niste pensule EcoTools dar fake si de data asta am vrut sa imi cumpar un set original. Sunt foarte fine si mai-mai ca imi pare rau sa le folosesc. Am dat pe ele 11.09€ (reduse de la 18.49€), iar daca si voi vi le doriti, sa stiti ca inca le mai gasiti la reducere.
Recunosc ca am adaugat masca asta in cos datorita celor 3890 de review-uri de pe iHerb. Are 227 g si a fost doar 3.61€. Am si folosit-o ieri seara si m-am indragostit de mirosul ei mentolat.

In plus, am primit cadou si o ascutitoare pentru creioane de buze/ochi si, mai nou, au facut si un program de loialitate - iti ofera un credit de 10% din totalul de plata, pe care il poti folosi la urmatoarea comanda. Eu deja mi-am pus o gramada de produse pe wishlist. Voi ati comandat de pe iHerb? Ce produse va plac?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe