Favoritele lunii ianuarie | 2016

4:14 pm

Fiindca deja a trecut o saptamana din februarie, am zis ca e timpul sa va arat ce produse mi-au placut in luna precedenta. Nu sunt multe, insa sunt toate, fara exceptie, pentru ingrijirea tenului. Si asta nu pentru ca nu as fi folosit si produse de make-up, ci pur si simplu luna ianuarie a fost o luna destinata mai mult produselor de ingrijire.

Si incep cu gelul spumant purifiant La Roche-Posay Effaclar, din care am avut 3 tubulete a cate 15 ml fiecare. Effaclar este destinat tenului gras, sensibil si a fost primul meu produs de la LRP. Mi-a placut fiindca nu mi-a uscat fata si nici nu a provocat aparitia altor cosuri - v-am spus ca "ma lupt" cu ele in perioada aceasta. Plus de asta, imi lasa pielea curata si elimina si excesul de sebum.
Un alt produs de curatare care iarasi mi-a placut - gelul scrub Roua de la Lotus Cosmetics, cu vitamina A si aloe vera. L-am folosit mai ales atunci cand aveam fata uscata si plina de cojite. Are particule abrazive nu foarte dure, nu agreseaza tenul si miroase extrem de bine.
Si intr-un final, ultimul produs de curatare pe care l-am folosit in multe dimineti - gelul de curatare Bioten cu miere si arnica (pentru ten normal/mixt). Acesta lasa tenul curat, improspatat si de cele mai multe ori l-am folosit impreuna cu peria de curatare faciala de la Primark, pe care v-am aratat-o aici.
Tot din gama pentru ten normal/mixt face parte si crema hidratanta de zi Bioten, cu miere si cimbrisor. Are un miros foarte placut, intra rapid in piele si desi are o textura light si mi se pare mai potrivita pentru primavara, mi-a placut sa o folosesc.
Urmatorul produs este cumparat din Franta si trebuia sa apara de mult intr-un haul - apa de trandafiri Christian Lenart. Am folosit-o aproape in fiecare dimineata si seara, iar tenul meu ramanea fin, hidratat si cu aspect aproape mat.
Si in final, Drying Lotion si Drying Cream de la Mario Badescu - produsele anti-acnee pe care le tot folosesc de vreo doua saptamani. Imi plac mult si va voi spune mai multe despre ele intr-un review, insa vreau sa le testez o perioada mai indelungata, ca sa pot sa va spun o parere finala.

Voua ce v-a placut in ianuarie? Avem favorite comune?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe