Comenzi: iHerb si Avon

3:33 pm

Doua luni de cand nu am mai postat. Nici nu stiu de ce am luat o pauza atat de lunga dar acum m-am intors si va spun ca mi-a fost chiar dor sa scriu pe blog. Iar pentru ca pauza a durat atat, acum am si o gramada de produse noi de aratat.

Dar azi ma voi limita doar la doua comenzi - iHerb si Avon. Si incep cu Avon sau mai exact cu serul Advance Techniques Daily Shine pentru varfuri deteriorate, pe care am dat doar 10 lei. Am vazut ca e destul de laudat si din cate imi amintesc, l-am mai avut acum cativa ani si parca sa zic ca pe atunci imi placuseAre 30 ml si e potrivit tuturor tipurilor de par. Nu am inceput sa il folosesc, dar o sa va tin la curent, in caz ca inca imi place.
Mai departe, un exfoliant de corp cu rodie si fructe de padure din gama Avon Naturals. Nici pe acesta nu l-am folosit, dar miroase super bine si are o consistenta cremoasa, care sigur imi va placea. Si unde mai pui ca a fost doar 7 lei!
Ultimul produs de la Avon, crema de maini intens hidratanta cu laptisor de matca din gama Avon Care. Are o consistenta de balsam si e singura chestie care mi-a salvat mainile in perioada asta cu vreme schimbatoare. Imi place la nebunie si parca nu imi vine sa cred ca am dat pe ea doar 5 lei.
Trecem acum la iHerb, de unde mi-am comandat urmatoarele (P.S. am platit cu card de lei):
Un burete din fibre vegetale Konjac si carbune de bambus pentru curatarea in profunzime a tenului. Il folosesc de cateva zile si chiar imi place, curata foarte bine. Eu am dat pe el 24 lei, dar daca si voi vi-l doriti, sa stiti ca il puteti achizitiona si de pe MakeupShop, la pretul de 44 lei (e diferenta mare, stiu). 
Nu stiu ce m-a apucat cu tusul asta, insa ma bucur ca l-am cumparat. Nu este chiar cea mai observabila nuanta de tus -mai ales ca e mai mult un sclipici-, dar arata tare bine. Si am dat numai 6 lei pe el!
Ochisem crema asta de ceva timp datorita celor 354 de review-uri de pe site -majoritatea pozitive- si cu toate ca are gramaj mic (28 g), cred ca o sa ma tina ceva vreme. Am dat 35 lei pe ea si pana acum am folosit-o doar de 4 ori. Inca nu am observat vreo imbunatatire, dar voi continua sa o folosesc si sper sa aiba efecte pozitive asupra acneei cu care ma confrunt de cateva luni incoace.

Si in final, am adaugat in cos si plicul cu bautura cu aroma de vanilie Country Life BioChem 100% Whey Protein, pe care l-am gasit la "Trial Products" cu doar 40 de bani. Dupa parerea mea, merita sa aruncati un ochi pe acolo atunci cand plasati o comanda pe iHerb.
Si acesta a fost haul-ul de astazi. Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp? Ce produse de pe iHerb va plac?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe