Recomandare de vara

1:05 pm

Cateodata, recunosc ca nu am prea mult timp la dispozitie pentru a ma gandi si a proba fel de fel de tinute si in acel moment imi doresc sa imbrac ceva care sa dea senzatia ca tinuta mea a fost una bine gandita, pentru care am "depus efort". Salvarea vine din partea asa-ziselor jumpsuits, playsuits, rompers sau cum vreti sa le mai numiti + a costumelor two-piece. Astfel, putem obtine un look dragut in numai cateva minute, fara prea multa bataie de cap!

Am cautat putin si am gasit chestii foarte dragute pe SheIn (SheInside) si Romwe, pe care le puteti vedea mai jos. De asemenea, si pe Choies gasiti foarte multe modele de jumpsuits, perfecte pentru vara. Preturile difera dar majoritatea sunt accesibile. Eu una as vrea sa am toate piesele prezentate mai jos - mi-ar face viata mai usoara! Acum va las sa vedeti cele 13 alegeri facute de mine. Sper sa va placa!
Image and video hosting by TinyPic
1. aici 
2. aici
3. aici
4. aici
5. aici
6. aici
7. aici
Image and video hosting by TinyPic
1. aici
2. aici
3. aici
4. aici
5. aici
6. aici

Ce v-a placut cel mai mult din ce v-am aratat? Voi purtati jumpsuits/two-piece suits vara?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe