Cumparaturi de la Cien, Gerovital Plant, Farmec si altele

3:20 pm

Image and video hosting by TinyPic
O noua luna, o noua "avalansa" de postari cu haul-uri! Nu am multe produse de aratat insa tot vi le arat si incep cu deodorantul antiperspirant Cien EXTRA DRY 48hrs. Voiam un deodorant nou si cum eram in Lidl, am zis sa ma uit putin pe acolo ca poate-poate imi face ceva cu ochiul. Recunosc ca ceea ce m-a facut sa il cumpar pe acesta a fost in primul rand design-ul, iar in al doilea rand acel "mare" EXTRA DRY. Nu ma asteptam sa imi placa dar l-am folosit de 2 ori pana acum si parca pare ceva de capul lui. Are un miros foarte placut, fresh si nu pateaza hainele. Pana acum imi place dar ramane in teste. Sper sa nu ma dezamageasca.
pret: 6 lei, 200 ml
Image and video hosting by TinyPic
Din gama Stop Acnee am mai incercat gelul spumant purifiant care chiar m-a impresionat si am zis sa mai incerc ceva din aceeasi gama. Crema ultra-activa Gerovital Plant corecteaza imperfectiunile tenului acneic si trebuie lasata sa actioneze cel mai bine peste noapte sau macar 60 de minute. Nu pot spune nimic sigur despre ea. Ramane sa imi formez o parere pe care sa v-o comunic.
P.S. Am cumparat-o din Kaufland.
pret: 10 lei, 15 ml
Image and video hosting by TinyPic
Oje! Niciodata nu putem sa avem prea multe! M-am dus pe Lipscani doar pentru o oja si am iesit din magazin cu 3. Pai.. pentru oja rosie ma dusesem initial, apoi mi-am dat seama ca oja alba de acasa e cam de aruncat si normal ca a trebuit sa iau una de rezerva. Si cand sa ma duc sa le platesc, cea neagra mi-a captat atentia. Avusesem acum 2 ani o oja neagra cu sclipici de la Farmasi si de atunci sunt innebunita dupa oje negre cu sclipici.
pret: 2.5 lei (cea rosie - nr. 43 si cea alba - nr. 302), 3 lei (cea neagra - nr. 238)
Image and video hosting by TinyPic
Probabil ati observat ca sunt adepta epilarii folosind benzi si in ceea ce priveste benzile depilatoare pentru fata, cele de la Farmec nu m-au dezamagit pana acum. De data aceasta am ales varianta cu ceara alba si ulei de Argan. Cutiuta contine 20 de benzi + 2 servetele cu ulei de Argan pentru curatarea cerii.
pret: 10 lei
Image and video hosting by TinyPic
Normal ca a trebuit sa imi cumpar si benzi depilatoare pentru corp si pe acestea de la Gerocossen cu ceara naturala si parfum de mar verde le vazusem de mult prin Auchan. Din cauza pretului foarte scazut, ma gandeam ca nu sunt bune insa chiar imi plac. Le voi mai cumpara. 
pret: 6 lei
Image and video hosting by TinyPic
Samponul Kallos cu ulei de argan pentru par vopsit "confera stralucire de durata si vitalitate parului. Continutul de provitamina B5 protejeaza si hraneste parul de la radacini pana la varfuri. Datorita componentilor sai naturali, este recomandat pentru uz zilnic." - conform etichetei samponului. Mi-am vopsit parul acum 2 saptamani - dupa o pauza de fix 7 luni - si o sa incep sa il folosesc imediat ce termin Garnier Ultra Doux Honey Treasures. 
pret: 15 lei, 1000 ml
Si ultimul produs din acest haul este masca de par Kallos Silk cu ulei de masline si proteina de matase, care este destinata parului uscat, fara vitalitate. Am folosit-o de cateva ori si imi place. Imi lasa parul lucios si matasos.
pret: 15 lei, 1000 ml
Image and video hosting by TinyPic

Voi ce v-ati mai cumparat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe