Favoritele lunii: mai 2015

2:07 pm

Image and video hosting by TinyPic
In ultimele zile am fost cam ocupata si nu prea am stat linistita la calculator ca sa scriu pe blog insa astazi vin cu favoritele lunii mai.

Incep cu concealer-ul Lasting Perfection de la Collection. A mai aparut anul trecut intr-o postare cu favoritele lunii insa in luna mai l-am folosit zilnic. Are acoperire buna; medie, as zice si e perfect pentru cearcanele mele. Il folosesc impreuna cu pensula pointed foundation de la Real Techniques pentru ca imi place rezultatul si nici nu se strange sub ochi cum fac alte concealere. E pe terminate dar mai am unul de rezerva.

Spumantul de baie Lily of the Valley de la Avon l-am folosit pe post de gel de dus. Lacramioara e floarea mea preferata asa ca nu putea sa nu fie printre favorite.

Rimelul Volum'Experience Curling de la deBBY ofera volum si nu lipeste genele. Eu l-am cumparat din Italia si cu siguranta o sa mai cumpar produse marca asta. Sunt bune si sunt si ieftine, cam ca produsele Essence.

Vi l-am aratat aici si a intrat rapid printre favorite. Este vorba despre rujul lichid mat Apocalips de la Rimmel, in nuanta Orange-ology. E usor de aplicat, e pigmentat si nu usuca buzele. De-abia astept sa imi cumpar si celelalte nuante!

Trecem la Avene Antirougeurs Jour crema hidratanta protectoare anti-roseata. Dupa ce folosesc gelul Cleanance despre care v-am spus aici, simt ca ma strange fata. Nu e o senzatie foarte deranjanta insa trebuie neaparat sa aplic o crema hidratanta, iar aceasta ma salveaza! Este potrivita pentru roseata temporara sau difuza si disconfortul tenului uscat si foarte uscat. Eu am si zone rosii pe care le "rezolva" insa doar pentru 2-3 ore.

Crema Nivea pot spune ca se afla printre favorite in fiecare luna pentru ca nu imi lipseste niciodata din casa si mereu o folosesc. E cea mai hidratanta crema pe care am incercat-o si e ideala pentru maini si picioare uscate.

Apa de gura Sensodyne Pronamel imi place pentru ca dupa ce o folosesc nu simt nevoia sa clatesc cu apa, asa cum am obiceiul cu altele.

Si inchei favoritele lunii mai cu un produs pentru barbati. Gelul de ras MEN by belle cu Aloe Vera si alantoina pentru piele sensibila. Iubesc produsul asta si o sa continui sa il folosesc. Tatal meu nu o sa se supere atunci cand o sa ramana fara el.

Voi ce ati folosit in luna mai?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe