NOTD: unghii de vara cu Kiko, Rapsodi si Miss Sporty

11:02 am

Image and video hosting by TinyPic

Bineinteles ca vedeta acestei postari este nimeni alta decat oja Kiko 337 Periwinkle Violet, pe care v-am aratat-o si saptamana trecuta, aici. Deja am o saptamana si o zi de cand port acest trio pe unghii si abia azi ma gandesc sa imi schimb manichiura. Va zic asta ca sa intelegeti ca aceasta combinatie a reusit sa stea pe unghiile mele, fara top coat, timp de 7 zile.

Pe langa superba Kiko, am folosit si o oja de la Rapsodi - un alb imaculat, in nuanta numarul 302. Sincera sa fiu, eu sunt total de acord cu ojele la 2-3 lei si de aceea arat pe blog si oje mai "no name", ca sa zic asa. Pana la urma, toate se usuca si tot la gunoi ajung asa ca de ce sa dau o gramada de bani pe oje de firma? Oricum, fara sa ma mai abat de la subiect, peste Rapsodi am aplicat un strat din sclipiciul Miss Sporty Sparkle Touch, pe care vi l-am mai aratat aici si dupa care sunt innebunita! In incheiere, here is the final result:

Image and video hosting by TinyPic

Ce ziceti de oje? Va plac?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe