4 oje Kiko perfecte pentru vara

12:46 pm

Image and video hosting by TinyPic

Suntem in iunie deci deja putem sa spunem, oficial, ca a venit vara. Asta inseamna tinute si automat, make-up cat mai colorat. Asadar si pentru unghii tindem sa folosim oje in culori cat mai aprinse, iar eu astazi vreau sa va arat 4 oje Kiko in nuante puternice, care parca "striga": VARA!

Deci in caz ca vreti sa puneti mana pe niste oje Kiko, eu vi le recomand pe urmatoarele:
337 Periwinkle Violet 
Image and video hosting by TinyPic
Asa cum indica si numele, oja are culoarea saschiului - o planta cu flori albastre care mai este denumita si pervinca sau brebenoc. Culoarea face parte din gama de culori albastru-mov deci este o combinatie intre cele 2 si cu toate ca in sticluta pare mai mult spre mov, pe unghii este o nuanta superba de albastru lavanda. V-am pierdut cu albastru, mov, lavanda, etc? Ei, intelegeti voi!

356 Melon
Image and video hosting by TinyPic
Nuanta 356 este o nuanta superba de galben; nuanta precum a unui pepene galben cantalup. Are o usoara tenta de portocaliu si in magazin mi-a atras atentia din prima. Iar acum mi s-a facut pofta si de pepene..

358 Peach Rose
Image and video hosting by TinyPic
Pe Peach Rose v-am mai aratat-o aici si cu toate ca in pozele acelea parea mai aprinsa, aici se vede fix asa cum e ea - o nuanta frumoasa de piersica.

526 Mint
Image and video hosting by TinyPic
Ultima dar nu cea din urma, nuanta 526. "Mint" se poarta deja de ceva vreme si am vreo cateva oje din gama aceasta de culori. Am cumparat-o pentru ca mi s-a parut speciala si pentru ca celelalte oje mint pe care le am dau inspre albastru pe cand aceasta are o tenta verzuie. 

Image and video hosting by TinyPic
Iar aici sunt swatch-urile! Nu stiu care e nuanta mea preferata fiindca fiecare e interesanta in felul ei. Nu am aplicat niciun top coat deci puteti vedea ca nu au neaparata nevoie de el. Cat despre rezistenta lor pe unghii, mie imi rezista bine - cam 5-7 zile. Gama de culori e super diversificata si gasiti tot ce va pofteste inima + ca e o adevarata placere sa te plimbi prin magazinele Kiko in cautarea nuantei perfecte respectiv a nuantelor - pentru nail polish addicts.. si unde mai pui ca sunt si ieftine!

Ce spuneti? Voua va plac ojele Kiko? Ce nuante imi recomandati?


You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe