5 parfumuri pe care mi le doresc

2:00 pm

Desi am o colectie cam prea mare, tot am o lista cu parfumuri dupa care suspin si in posesia carora vreau sa intru. Ordinea in care le-am pus nu releva nimic pentru ca nu am un top al preferintelor; le-am numerotat cum am nimerit si dupa ce am scris notele tuturor, am realizat ca toate se incadreaza, mai mult sau mai putin, la categoria de parfumuri florale.  
In caz ca aveti unul din parfumurile de mai jos, poate imi puteti spune cam cat persista fiecare. Sau imi puteti spune preferintele voastre pentru notele parfumurilor.
Image and video hosting by TinyPic
1. Chanel Chance Eau Fraîche - Eau de Toilette
Pe Chanel Chance Eau Fraîche nu l-am testat in magazin. Eram acasa la un coleg de scoala si mama lui avea acest parfum in baie. Nu m-am dat cu el ci doar l-am mirosit, iar de atunci nu mi-am putut lua gandul de la el si, cu toate ca au trecut 3 ani, inca mi-l doresc.
Categorie: Chypre Floral
Note de varf: lamaie si cedru; 
Note de mijloc: piper roz, zambila de apa si iasomie; 
Note de baza: lemn de teak, stanjenel, ambra, paciuli, vetiver si mosc alb.

2. Giorgio Armani Acqua di Gioia - Eau de Parfum

Pe Acqua di Gioia l-am amintit inca din martie, in postarea Wishlist #2 si presimt ca el o sa fie primul cumparat dintre cele 5. 
Categorie: Floral Acvatic
Note de varf: lamaie de Amalfi si menta;

Note de mijloc: iasomie, piper roz si bujor;
Note de baza: laudanum frantuzesc, cedru de Virginia si zahar.

3. Cacharel Amor Amor - Eau de Toilette

Aveam vreo 13-14 ani si stateam pe forumuri de beauty. Intr-o discutie despre parfumuri am zarit Amor Amor si de atunci am ramas fixata pe el. Amuzant e ca il voiam neaparat dar nu stiam cum miroase si asta pana anul trecut in vara, cand l-am testat si l-am si ratat - era la reducere.. doar 40€, 100ml. Inca regret ca nu l-am cumparat in ziua aia. 
Categorie: Floral Fructat
Note de varf: coacaze negre, portocala, mandarina, cassia, grapefruit si bergamot;

Note de mijloc: caisa, crin, iasomie, lacramioare si trandafir; 
Note de baza: ambra, boabe de tonka, vanilie, cedru de Virginia si mosc.

4. Guerlain La Petite Robe Noire Eau de Parfum

Pe La Petite Robe Noire il vreau cam de un an. Poate il gasesc la reducere sau macar la set cu lotiune de corp sau gel de dus pentru ca il vreau la 100ml. Ca pe toate, de altfel.
Categorie: Oriental Vanilat
Note de varf: bergamot, migdale, visine si fructe rosii;

Note de mijloc: trandafir, ceai, trandafir Taif si lemn dulce;
Note de baza: anason, boabe de tonka, vanilie, paciuli si stanjenel.

5. Kenzo Flower by Kenzo - Eau de Parfum

Pe Flower by Kenzo il am de ani buni si mai are vreo 2 picaturi in sticluta. Imi pare rau sa il folosesc pentru ca e parfumul meu de femei preferat si pana nu am altul nou, nu ma ating de el.
Categorie: Oriental Floral
Note de varf: coacaze negre, paducel, trandafir bulgaresc si mandarina;
Note de mijloc: opoponax, iasomie, violete de Parma si trandafir;
Note de baza: vanilie, mosc alb si tamaie.

Va doriti/Aveti vreunul din parfumurile de mai sus? Voua ce parfumuri va plac?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe